Duško Trifunović

3 28
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Greh

Grešio sam mnogo, i sad mi je žao
i što nisam više, i što nisam luđe
jer, samo će gresi, kada budem pao
biti samo moji – sve je drugo tuđe.

Grešio sam mnogo, učio da stradam
leteo sam iznad vaše mere stroge
grešio sam, jesam, i još ću, bar se nadam
svojim divnim grehom da usrećim mnoge.

Grešio sam, priznajem, nisam bio cveće
grešio i za vas, koji niste smeli,
pa sad deo moga greha niko neće
a ne bih ga dao – ni kad biste hteli.

Pjesnik velikog talenta, majstor lakoće izražavanja. TV-voditelj kultne emisije "Šta djeca znaju o zavičaju". Živjeti će vječno u svojoj poeziji i u mnogobrojnim pop-rock pjesmama.

Čovjek tragične sudbine, zadnjih godina života. Mislim da su se velike ex-yu pjevačke zvijezde ogriješile. Svi smo se ogriješili. Pobjegavši iz ratom zahvaćenog Sarajeva, Duško se seljakao sa adrese na adresu.

Veliki, a skromni Trifunović je posljednje svoje mjesece života provodio po vozovima. Bez stana, bez želje da ikoga išta moljaka.

Statua pjesnika Duška Trifunovića u Sremskim Karlovcima.

3
$ 0.10
$ 0.09 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @minimaus
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Comments

👍👍👍👍👍👍👍

$ 0.00
3 years ago

Sa mnom je gotovo bilo onoga trena

kad sam rekao

Nemoj

A ti si htela i htela

A ja sam pitao

Zašto

A ti si rekla

Zato zato i zato

jer tako čini žena

Ti si najbolja od svih

kojima sam želeo da kažem

to što govorim tebi

Suviše znam o sebi i o svemu

već sam prešao granicu grešnu

gde ništa nije sveto

i ništa nije sramota

Sav sam na drugoj strani

a iza mene gori ko večni plamen

jedino tvoja lepota

Ti si najbolja od svih

kojima sam želeo da kažem

to što govorim tebi

al sad je kasno

ovo su zadnje vesti

Više se nećemo sresti

osim u nekom teškom snu.

$ 0.01
3 years ago

Dusko Trifunovic je najpoznatiji postao na osnovu saradnje sa rok sastavom „Bijelo dugme“. Do tog momenta je bilo nezamislivo da poznat i afirmisan pesnik sarađuje sa rokenrol bendom. Iz te saradnje su se izrodili hitovi kao što su „Ima neka tajna veza“, „Šta bi dao da si na mom mjestu“, „Glavo luda“ i tako dalje. Sem toga, pisao je tekstove i za „Indekse“, Tešku industriju, Nedu Ukraden, Zdravka Čolića, Arsena Dedića,Jadranku Stojaković a poslednje poznato estradno ime sa kojim je radio je bio Željko Joksimović (pesma „Ima nešto“).

$ 0.01
3 years ago