Da sam ja netko

4 18
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Autentična fotografija nastanka kultne pjesme sarajevske grupe "Indeksi". Uvijek se pitam, da li prvo nastaje tekst, pa zatim melodija. Kasnije se tekst uklapa u melodiju ili obrnuto.

Ako neko nije zaključio kako je nastao naziv "Indeksi", u to vrijeme svi članovi benda su bili studenti, pa po studentskim indeksima. Danas tu đačku knjižicu prekrstiše u upisnicu. Ne znam da li je u Srbiji idalje indeks ili je upisnica.

4
$ 0.02
$ 0.02 from @TheRandomRewarder
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Comments

Ne bi, ne bi, ljudi zivot proklinjali sve bi ruze Zemlji poklanjali kako bi se zivjelo i kako bi se voljelo i kako bi dobro bilo

Kako bi se zivjelo i kako bi se voljelo i kako bi dobro bilo da sam ja netko

$ 0.00
3 years ago

Davorin Popović je imao nadimak Pimpek, lol.

$ 0.00
3 years ago

Da sam ja netko,

Pozvao bih sve djecake,

Dao bih im igracke i

Pustio ih da se cijeli dan

Igraju i jure.

Radili bi divne stvari,

Prekratki bi bili dani

Voljeli bi svoje skole djaci

Da sam ja netko.

Svim majkama bih izbrisao bore,

Ucinio da ocevi ih vole,

Davnu ljubav da im vrate,

I da mirno zive svoje sate,

Da sam ja netko. U Srbiji je index.

$ 0.00
3 years ago

Sada je plave boje knjižica, nekada crvene bila.

$ 0.00
3 years ago