Crypto Wordplay

7 117
Avatar for varda42
3 years ago

Funny things:

Salmonid fish reminds me of Litecoin (LTC). Light, dietary, semantic - everything lite in the kitchen and on a plate. Brook brown trout is like Bitcoin (BTC). Steady, main in the creek. The queen of flow. Sometimes sluggish but the queen is forgiven in advance. Grayling is as fast as a bullet and therefore reminds me of Ripple (XRP). The sea trout ideally reminds me of Ethereum (ETH). Potency of large rivers and connection with the sea. Funny associations from some crazy dream aren’t they?

Salmonidna riba podsjeća me na Litecoin (LTC). Dijetetski, semantički - sve lagano u kuhinji, na tanjiru.
Potočna pastrmka je poput Bitcoina (BTC). Dostojanstvena, glavna je u potoku. Kraljica brzataka. Ponekad troma, ali kraljici se unaprijed sve oprašta.
Lipljan je brz poput metka i zato mi je nalik na Ripple (XRP).
Morska pastrmka je kao ruski Ethereum (ETH). Snaga velikih rijeka i povezanost s okeanima.
Smiješne asocijacije iz nekog ludog sna.

Ovako izgleda moja rijeka u ranu zoru i u njoj postoje sve ove ribe.

13
$ 1.03
$ 0.92 from @TheRandomRewarder
$ 0.10 from @MarijaJak
$ 0.01 from @banebata
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

Kad se spoji nesto lepo i korisno 💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️to je za rucak riba 🐟🐟🐟🐟🐟

$ 0.00
3 years ago

Ove tvoje smajliće vidim samo preko telefona.

$ 0.00
3 years ago

Ja bih pastrmku... Bas je nisam jela skorije... Imam na walletu malo eth, pa bih mogla sutra u kupovinu:-)

$ 0.00
3 years ago

Riba je zdrav obrok.

$ 0.00
3 years ago

Otac je ribolovac, ja volim da pecam, ali nisam ljubitelj riba. Od svih jedem samo pastrmku i to ono da ispostujem nekoga ko je spremio :D

$ 0.00
3 years ago