ABM students

0 10
Avatar for sirmagz32
3 years ago

Unang adlaw sa grade 11, ICT, ABM ug GAS AKONG gipilian.

Akong gihunahuna pag ayo ug unsa ba jud akong sundanMga amigo, classmate, akong crush o ako ba kahang silingan

Salamat sa Dios iya kong gilamdagan ug si ABM akong gisudlan.

Business Math, Statistics labi na ang Accounting nga daghang sulbanan

Ako’y naglibog pero sa tambag ug tabang sa akong mga kauban

Wala ko nagpadala sa mga problema ug tintal sa mga kauyaban

Mipadaun ko’g skwela ug pasalamat ko tanang subjects napasaran.

Si Maam Sharon,Batoon, Intong, Labadan, Desoasido, Bergado, Sir Phegiel, Romulo akong mas nailhan.

Kopya gahapon, discuss karon bisag ako usahay katugon ug dili niya ganahan

Uban nila nahimo na nakong mama ug papa bisag dili nko sila ginikanan

Ilang teaching styles, katawa, kasaba ug ilang kaayo dili nako malimtan

JS, Seniors ball, CAT labi na ang retreat nga among nasinatian

Mga latecomers, jokers, tingpa nundog ug mga classmates nga sabaan

Labi na ang among kahago sa Research nga dili malimtan

Mga kabuang, mga kasuko, mga kalipay ug mga lugar nga atong na laagan.

Sa 26 nga akong klasmyt, 17 mi kabouk ang mituman

Adlaw sa Assessment, ako na kulbaan at napanuhutan

Kai wala katulog cgeg hunahuna Periodic o Perpetual ba kaha akong mapilian

Pero kami naningkamot nga mopasar ug akong tapad akong gisundugan.

Dili pa ulahi ang tanan, kaming lima muling lumaban

Sa tabang ni Sir Phegiel ug sa among adviser nga si Maam Labadan

Kami’y nagmahal, nasaktan at sa huli NCIII ay nakamtan

Dahil kami’y naniniwala na pana-panahon lng yan.

Ang lahat ng bagay sa mundo ay may katapusan,

Panalangin koy alaala natin sa ABM wag kalimutan

Saan man tayo pumunta at ano man ang ating kahahantungan

Laban lang mga ka ABM hanggang makamit natin ang tinatamasang kinabukasan.

Ano mang Assets meron tayo, pero wag kalimutang Liabilities ay dapat bayaran.

Capital ay importante at Withdrawals ay dapat bawasan.

Araw-araw na Transactions sa buhay, dapat pag-isipan

Para sa bandang huli lahat ay balanse at walang pagsi-sisihan.

Paalam mga ka ABM ko, hanggang sa muli nating usapan

Hindi man natin alam ang ating pupuntahan dahil mundo ay walang kasigurohan

Pero ating Pananalampataya sa Poong Maykapal dapat nating tatagan

Salamat sa lahat at Mahal ko kayo parati sa dulo ng walang hanggan.

2
$ 0.00
Sponsors of sirmagz32
empty
empty
empty
Avatar for sirmagz32
3 years ago

Comments