Spagete karbonare

15 31
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Sastojci 

Potrebno je:

  • 250 g špageta

  • 200 g slanine (ili nesto dimljeno)

  • 1,5 dl kisele pavlake

  • malo origana

  • 1 jaje

  • malo soli

  • malo ulja

  • 50 g kačkavalja

Priprema

1

Obariti špagete i ocediti ih. Na malo ulja propržiti slaninicu ili dimljeno meso.

2

Dodati pavlaku, origano i so.

3

Zatim dodati špagete, kačkavalj i jaje i sve dobro sjediniti.

12
$ 0.00
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Comments

Pravim ovo preko trideset godina. Da bi bilo ukusno treba staviti sve kvalitetne sastojke i onda je ukus zaista fantastican

$ 0.00
3 years ago

E ovo cu da probam, mada nisam ljubitelj spageta al gde ide pavlaka moze :D

$ 0.00
3 years ago

Ah te spagete.. ko ih ne voli. Suoer ti je recept, dao si mi ideju sta da pripremim za veceru

$ 0.00
3 years ago

Nisam znala daa je to tako lako pripremit. svakako ču probat, Samo da bi još znala sta je kačkivalj bilo bi super.

$ 0.00
3 years ago

Kačkavalj, ovčiji sir, sigurno ga ima i u Sloveniji, pod drugim imenom. Ni u Bosni se ne kaže kačkavalj.

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti si moj google. Uvijek pomažeš

$ 0.00
3 years ago

Njam, Njam, nije da cu ostati sit od njih ali ih volim. ma sta ih volim, jedem ih !! :))

$ 0.00
3 years ago

Neverovatno,baš sam danas u Beogradu ručala Spagete karbonare i papreno me koštalo to zadovoljstvo!Odličan recept.

$ 0.00
3 years ago

Ma to kralju nesto lakse da mogu i ja da spremim.

$ 0.00
3 years ago

Gde me nadje :D Obozavam spagete i mogu da ih jedem za dorucak, rucak, veceru. Volim i sa crvenim i sa belim sosom. Takodje, kombinacija sa pecurkama ili povrcem moze da bude sjajna.

$ 0.00
3 years ago

mmm, ovo vredi spremati

$ 0.00
3 years ago

uh ovo ti je ono kad uzmes lopatu i krenes da tovaris i ne znas kad je dosta :D

$ 0.00
3 years ago