Slane palacinke

19 41
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Sastojci 

Za palačinke:

  • 1 jaje

  • 1 kašičica soli

  • 1/2 kesice praška za pecivo

  • 300 ml vode

  • po potrebi brašno

  • 5 kašike ulja

Za nadev:

  • 150 g šunke

  • 150 g kačkavalja

Za pohovanje:

  • 2 jajeta

  • 10 kašike prezle

Priprema

1

Umutiti od jaje, soli, prašak za pecivo, vode ulje i brašna smesu za palačinke. Ispeći palačinke.

2

Staviti šunku i kačkavalj na sredini palačinke. Saviti 2 cm krajeve i urolati.

3

Rolane palačinke potopiti u umućena jaja, zatim u prezle i opet nazad u jaja i pohovati.

16
$ 0.00
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Comments

Ovo ti je najbolja objava do sada.

$ 0.00
3 years ago

Ukusno!!!

$ 0.00
3 years ago

U slane palačinke može se dodati svašta sto više priloga to je ukus bolji po meni

$ 0.00
3 years ago

Slane palačinke su nešto najbolje bile zapečene ili pohovane ukus je uvek fantastičan i svi ih vole

$ 0.00
3 years ago

Izgledaju lepo, ali ja volim da dodam i sampinjone i masline. Stvarno volim da budu bogate iznutra.

$ 0.00
3 years ago

Volim sve vrste palacinki, slane , slatke pohovane, prelivene zapecene ma sve.

$ 0.00
3 years ago

Ja volim da dodam sampinjone i kackavalj unutra. Mada i ovako su super

$ 0.00
3 years ago

Ovaj recept sličan imam i često ga pravim.Jedino što me nervira što ima posla dosta oko ovog specijaliteta.

$ 0.00
3 years ago

Kačkavalj prisvajaju svi: Bugari, Rumuni, Srbi, Albanci, pa čak i Arapi. To je ovčiji sir, a čudno mi je što se u Bosni ne naziva tako.

$ 0.00
3 years ago

moja deca bas vole ovakve palacinke.

$ 0.00
3 years ago

ja palačinke ne volim ni jesti,ni spremati

$ 0.00
3 years ago

jedina je muka to sto bih ja tu sunku i kackavalj pojeo jos dok se peku palacinke :D

$ 0.00
3 years ago

Interesantna recept, nisam jeo ovakve

$ 0.00
3 years ago

Jako volim palačinke,divan recept

$ 0.00
3 years ago