Punjeno tijesto iz tiganja

14 39
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Sastojci 


Potrebno je:


250 g brašna


3 kašike maslinovog ulja


1 kašika praška za pecivo


1/3 kašičice soli


160 ml tople vode


Fil:

2 kašike ljutog kečapa


100 g suhomesnatog, po izboru


100 g kačkavalja (edamer, trapist, gauda...)


Priprema

1

U posudu za mešanje staviti brašno, dodati maslinovo ulje, prašak za pecivo, so i toplu vodu. Zamesiti testo. Testo prebaciti na blago nauljenu (sa suncokretovim uljem) površinu i podeliti ga na dva jednaka dela. Prvu polovinu testa razviti vel. 26cm (ta veličina vam treba i tiganja u kome ćete ispržiti testo. Tiganj bi trebalo, po mogućstvu, da bude teflonski, ili neki drugi u kome se ne lepi testo za dno). Premazati testo kečapom. Ja sam koristila ljuti kečap, a vi ako ne jedete ljuto koristite blagi. Preko sam poređala mešavinu čajne kobasice i kulena. Stavila na kocke isečeni edamer i posula sa origanom (ako ne volite ukus origana stavite začin po izboru)


2


Razviti drugu polovinu testa, u istoj veličini, i staviti je preko filovanog testa. Dobro sastaviti ivice testa i malo ih podići uvis, da ne bi iscureo sir, prilikom prženja. Viljuškom izbockati površinu testa (da se ne bi stvarali mehurići na površini, prilikom prženja).
                               3

U tiganj sipati, oko, 30ml suncokretovog ulja i staviti da se malo zagreje (ne sme da bude vrelo). Na blago zagrejano ulje spustiti pripremljeno testo, poklopiti tiganj i na tihoj temperaturi pržiti. Meni šporet ima oznake za ringle od 0-9, ja sam pržila na 5. Dužinu prženja vam ne mogu reći, da bude baš tačna, jer zavisi od šporeta (ja sam, na mom šporetu, pržila donju stranu 7 minuta, pa sam preokrenula). Čim vidite da je donja strana porumenela, treba testo da se preokrene.
                               4  
Na tiganj stavite neku veću tacnu i preokrenite testo na tacnu.
                               5  
Zatim, sa tacne, samo ga spustite ponovo u tiganj. Ponovo poklopiti tiganj i nastaviti prženje, kao i sa prethodnom stranom.
                               6
Prženo testo prebaciti na tacnu, iseći ga na četiri dela (ili na 8 delova, ako želite manje parčiće) i poslužiti, uz čašu hladnog jogurta, kiselog mleka, mleka...
   

12
$ 0.00
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Comments

Ovo za brzinski dorucak.

$ 0.00
3 years ago

Super je ovo. Samo nastavi da nam dajes ideje

$ 0.00
3 years ago

Jako jako fino...Sezonu prehlade i gripe lakše je izdržati ako ojačate organizam hranom bogatom mineralima i vitaminima, poput cinka i vitamina B.Ljeti ne postoji ništa bolje od finog komada mesa pripremljenog na roštilju. Iako se na vrućim rešetkama najčešće vrte ćevapi i svinjetina, ako imate priliku svakako se okušajte u pripremi odreska.Biftek, T-bone i ostale ‘poslastice’ sami najčešće pripremamo tijekom ljetnih mjeseci, kad nam vrijeme to dopušta. No, tko kaže da se i zimi trebamo odreći ovog omiljenog mesa?

$ 0.00
3 years ago

Ti bas hoces sve da nas ugojis. Dobar recept, kao i uvek od tebe. Treba sve probati

$ 0.00
3 years ago

hvala za recept

$ 0.00
3 years ago

Vrlo zanimljivo.Svaki dan nam daješ interesantne recepte,prava riznica pod nazivom Pavlov kuvar!

$ 0.00
3 years ago

Odličan recept

$ 0.00
3 years ago

redovno sam spremao klinkama dok su bile male i nisu pazile sta jedu

$ 0.00
3 years ago

Njam, al bi ja ovo smazo! A posle kukam kako imam kilograme.. haha..

$ 0.00
3 years ago

Idealno jelo za doručak brzo se sprema a preukusno je , obožavam ovakve vrste obroka

$ 0.00
3 years ago

Izgleda ukusno

$ 0.00
3 years ago