Mljecne coko kocke

6 19
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Sastojci 

Biskvit:

  • 200 g brašna

  • 50 g kakaa

  • 1/2 kesice praška za pecivo

  • 100 g šećera

  • 200 ml mleka

  • 2 kašike meda za premazivanje

Krema:

  • 500 ml slatke pavlake

  • 1/2 vrećice želatina

  • 2 kašike meda

Glazura:

  • 100 g čokolade za kuvanje

  • 3 kašike ulja

Priprema

1

Prosejati brašno sa kakaom i praškom za pecivo, dodati mleko i izmešati smesu da nema grudvica. Peći u plehu od pećnice, pa biskvit podeliti na dva dela. Prvu koru premazati medom. Za kremu izmiksati pavlaku za kuvanje, zasladiti medom i dodati želatin spremljen po uputstvu na vrećici. Preklopiti drugom korom i ostaviti da se hladi. Ohlađen kolač preliti čokoladnom glazurom, ostaviti da se stegne, pa seći na kocke.

8
$ 0.00
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Comments

Ovo je u Poljskoj jako popularno i zove se "pticije mleko"

$ 0.00
3 years ago

Ovo mora da se proba, deluje veoma ukusno.

$ 0.00
3 years ago

Ovo super izgleda, podseca me na one kupovne mlecni pingvin, mozda cak me podseca na domaci macmelo, samo da nije kora preko.

$ 0.00
3 years ago

ovo je oslicno, ovakav recept se moze i naci u varijanti lenje pite, a sto se tice samog nadeva, tu radije pavlaku menjam grizom od kokosa, mnogo je manje kaloricno

$ 0.00
3 years ago

Jaooo hocu ja !! Pa ja noram da se ugojim ne vredi. Hah

$ 0.00
3 years ago

Pa dobro ljudi, sta mi to radite sa objavljivanjem ovakvih recepata. Sve mi se ovo svidja, samo ne znam kako da rasporedim pravljenje svih ovih lepih stvari o kojima sam na blogu citala.

$ 0.00
3 years ago