Lekovita svojstva biljke Ive

21 21
Avatar for nenat66
3 years ago

Čaj biljke Ive liječi grčeve i čisti krv. Također se koristi protiv svih vrsta groznice, ali i kao pomoć u liječenju dijabetesa. Tinktura ove biljke pomaže kod hemoroida, bolesti jetre jer potiče stvaranje i protok žučne kiseline. Kao kupka djeluje dobro na kožu, pogotovo kada su u pitanju rane i različite promjene na koži. Vrlo je popularan u obliku balzama za ublažavanje reumatizma. Što se tiče ove biljke fitoterapeuti kažu da je ona univerzalni lijek, ona djeluje: protiv bakterija i gljivica, kod bolesti želuca, smanjuje upalu, jak antioksidans, vraća raspoloženje u depresiju, regulira probavu, eliminira višak tekućine iz tijela, pomaže kod hemoroidi i dijabetes, čiste organizam.

10
$ 0.01
$ 0.01 from @varda42
Avatar for nenat66
3 years ago

Comments

Dobra je i za zaustavljanje dijareje,za jetru i stomak se ne pije samo ona,nego se pravi cajna mesavina.

$ 0.00
3 years ago

Ja do sad nisam cuo da postoji biljka iva, verujem da je dosta lekovita, hvala ti za post i za informaciju

$ 0.00
3 years ago

Nadam se da ćeš probati čaj od Ive i uveriti se u njena lekovita svojstva.

$ 0.00
3 years ago

Nenoo pa sto ne vices da si tu btw iva je super biljcica a caj ima mnogo benefita, e sad na koje se grceve misli na one kod dijabeticara ili na grceve kod beba ?

$ 0.00
3 years ago

Tu sam i ja Milane sa vama, zar me ne vidiš, hahaha. Ovaj čaj je dobar za sve boljke koje nas muče.

$ 0.00
3 years ago

odlicno neno samo guraj napred

$ 0.00
3 years ago

Ne znam koja je biljka iva. Jedno sam apsolutno sigurna - nije poison ivy :) Na ovoj nasoj divnoj planeti postoji travka za svaku boljku, samo je treba prepoznati

$ 0.00
3 years ago

Trava iva (za koju narod veruje da od mrtva pravi živa).Lekovita a gotovo je nikada ne pijem.Ne volim čajeve!

$ 0.00
3 years ago

tacna izreka iz naroda

$ 0.00
3 years ago

Kao kupka povoljno djeluje na kožu, naročito kada je riječ o ranama i promjenama na koži. Vrlo je popularna u obliku balzama za ublažavanje reumatizma.

$ 0.00
3 years ago

slažem se sa tobom u potpunosti

$ 0.00
3 years ago

Ja se ne secam da sam nekad pila ovaj caj. Hvala ti za informaciju

$ 0.00
3 years ago

Odlican caj za svaku bolest, probaj ga obavezno

$ 0.00
3 years ago

Ima li u zdravoj hrani?

$ 0.00
3 years ago

mislim da ima caj od Ive u prodavnicama zdrave hrane, ja ga dobijam od rođaka koji zivi na planini u Bosni

$ 0.00
3 years ago

Zaklela se trava iva, da od mrtva pravi živa! Tu sam parolu zapamtio od jednog djeda.

$ 0.00
3 years ago

I meni je poznata ova izreka

$ 0.00
3 years ago