How my friends made me laugh today

22 38
Avatar for minimaus
3 years ago

I haven't been in a good mood all day. I didn't sleep well last night, I have a cold. My head hurts due to the change of weather.

Cook, clean, set breakfast, lunch, wash dishes, vacuum.

Constant obligations for the hostess.

I think all day, what's on Facebook.

I enter that birthday card.

I thought to myself, whether it's an old post or Sneza wanted to brag about a Japanese rose.

Congratulations soon arrived from Mateja arrived, then I just smiled.

I was surprised, I realized that they were thinking of me, even if it was another Branka's birthday.

While my heart was warm, the phone rang. A friend called me and said, why don't you say it's your birthday, happy birthday.

HAHAHA.

I think I still deserved gifts for this famous birthday, which were already congratulated by Sneza and Mateja. Let's all buy $ 2 or more, to buy a car, so I can go and visit these two wonderful friends.

.............................................................................................................................................................

Ceo dan nesto nisam raspolozena.Nocas sam slabo spavala,prehladjena sam.Boli me glava zbog promenu vremena.Stalno oko starijeg sina,ispitujem,rade se domaci zadaci.

Kuvaj,cisti,postavljaj dorucak,rucak,peri sudove,usisavaj.

Stalno obaveze za domacicu.

Mislim se celog dana,sta li ima na fejsbuku.

Udjem ono cestitka za rodjendan.

Pomislih u sebi,ma to su stara objava ili je Sneza htela da se pohvali sa japanskom ruzom.

Ubrzo je stigla cestitka od Mateja ,onda sam se tek nasmesila.Iznenadila sam se,shvatila da one misle na mene,i ako je drugoj Branki bio rodjendan.

Dok mi oko srca bilo toplo,zvoni telefon.Prijateljica me zove i kaze,sto ne kazes da ti je rodjendan,sreeeecan rodjendaaaaan.

HAHAHA.

Mislim da sam ipak zasluzila poklone za ovaj famozni rodjendan,koje su mi vec cestitale Sneza @Snezana28 i Mateja @Teji .Hajmo svi po 2 dolara moze i vise,da kupim sebi neki auto,kako bih mogla ici i posetiti ove dve divne prijateljice.

@Snezana28 @Teji

18
$ 2.39
$ 2.34 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @apela
$ 0.01 from @Snezana28
+ 3
Avatar for minimaus
3 years ago

Comments

Hahaha nice one! You deserve more happiness. Happy birthday and wishing u many more birthdays

$ 0.00
3 years ago

hahahah......mislim,da sam ja vidjela od Snežane post i automatski ti čestitala...nisam ni provjerila

$ 0.00
3 years ago

@teji pa zar ti još ovo nisi videla?

$ 0.00
3 years ago

evo sad sam hahah......zašto si me zbunilaa ???' Tvoj post sam vidjela na fejsu i ja odmah u akciju hah....baš se nasmijem sad

$ 0.00
3 years ago

meni jos smesno,ja se jos smejem,najvise sto dan danas jos mi ljudi cestitaju hahahhahaha

$ 0.00
3 years ago

Hahaha that's a good one. You definitely deserve a car lol. Happy Birthday dear and may all your wishes come true. And may your bad mood even when you're exhausted be gone but seems impossible. But let's still wish for more work to be done! Cheers! 🥰

$ 0.00
3 years ago

Beautiful

$ 0.00
3 years ago

Nice

$ 0.00
3 years ago

Hahahahahhahahaha e a stvarno ti takve stvari ulepsaju dan I oraspoloze te :-) eto sitan poklon I od mene iako ti nije rodjendan, zasluzila si :-)

$ 0.00
3 years ago

da bre,ja se jos smejem,jos prijateljica me zove,pa mi cestita,znaci umrla sam od smeha.

$ 0.00
3 years ago

Jedva čekam da dođeš sa kupljenim autom prvo u Priboj pa onda zajedno u Sloveniju.Ahaha

$ 0.00
3 years ago

zrno po zrno pogaca,pokupim nas i idemo po turneju do Slovenije

$ 0.00
3 years ago

Hahaha divno!Samo si nas trebala tagovati.Označi nas molim te.Od donacije samo cent jer od četvrtka me ne posečćuje robot!

$ 0.00
3 years ago

Ubacila sam tagove,od pisanja to sam zaboravila da moze. Poklonu se ne gleda u zube .

$ 0.00
3 years ago

Have a happy birthday with best wishes and of course I wish you a new car this year. Who knows, maybe you'll drive me once.

$ 0.00
3 years ago

Sad si me zbunila..pa ču ovak napisat . Sve najbolje za rođen dan ako slaviš.Ako ne slaviš isto sve najbolje .🌹🌺🥀🌷

$ 0.00
3 years ago

hahah hvala hvala,gde je poklon hahhahahah

$ 0.01
3 years ago

evo sve najbolje

$ 0.00
3 years ago

Moramo i Apelu u Sloveniji posetiti.

$ 0.00
3 years ago

mozda robot da poklon, da se kupe kola..onda brrrrrrrr ja vas čekam

$ 0.00
3 years ago

brrrrrrm brrrmmm @minimaus @teji

$ 0.00
3 years ago

ocemo,ocemo

$ 0.00
3 years ago