Perfect toy

12 27
Avatar for milanlukic
3 years ago


Sunday is the day we spend time with our family. We also finish housework that day. This week, Dad decided to clean the area around the house of fallen leaves, and his children keep him company. Of course, a real dad always takes the opportunity to play with his children and bring some fun to a boring job. And where will you have more fun than direct a jet of air in your face. Some men never grow up.

Nedelja je dan kada provodimo vreme sa svojom porodicom. Takodjer tog dana zavrsavamo i kucne poslove. Ove nedelje tata je resio da ocisti prostor oko kuce od opalog lisca, a njegova deca mu prave drustvo. Naravno pravi tata uvek iskoristi priliku da se i poigra sa svojom decom i da unese malo zabave u dosadan posao. A gde ce te vece zabave nego usmeriti mlaz vazduha u lice. Neki muskarci nikada ne odrastu .

7
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Obviously, a genuine father generally makes a move to play with his youngsters and carry an amusing to an exhausting position what's more, where will you have a great time than jeep toys partake in the autonomy of adults and couldn't want anything more than to ride in jeep like their mother and father as they frolic around the area.

$ 0.00
2 years ago

Nisam imao nikada oca, a nisam ni sam otac tako da ne mogu nista pametno reci sem da je lep osecaj procitati a jos bolje videti ovako nesto..

$ 0.00
3 years ago

razumem osecaj, ja ga jos uvek imam ali kao da ga nikada nisam ni imao, na zalost to je nesto za sta smo ostali uskraceni, ja jesam otac i uvek sam se trudio da deci dam sto je vise zajednickih uspomena, sto sasavih sto onih normalnih i sada kada su odrali ljudi kazu da se bas rado secaju tih trenutaka

$ 0.00
3 years ago

Eto, to je uspeh roditeljstva.

$ 0.00
3 years ago

da, decija sreca je nesto najvrednije, sve ostalo mi je nebitno bilo u zivotu

$ 0.00
3 years ago

Šta se desilo s nedeljom? Juče sam je celog dana tražio i nigde nisam mogao da je nađem. Nekad je, sećam se, svaka nedelja bila praznik, oblačila se bela košulja i prale se uši i vrat. Nedeljom se išlo na porodične ručkove posle kojih su svi dremali, razbacani po stanu kao nasukani kitovi, i tek bi nas miris crne kafe budio iz te omamljenosti. Ustajali smo polako, pažljivo, ništa nije smelo da bude brzo i naglo. Nedelja je bila dan sporosti, dan lenjosti, dan koji se provodio tako kao da mu ništa nije prethodilo ili kao da se ništa neće desiti posle njega.„Nedelja – dan bez budućnosti“, napisao je u jednoj svojoj pesmi Raša Livada. Ne znam na šta je on mislio kada je napisao taj stih, ali to je za mene najlepši opis nedelje. One druge nedelje, kakva je nekada bila, a ne kakva je sada i kakva je bila kada sam juče izašao iz kuće.

Nekada nedeljom nisu radile radnje. U stvari, do deset se u nekim prodavnicama mogao kupiti hleb, mleko i pogačice, a bili su, takođe do deset, otvoreni i kiosci za prodaju štampe. Sve ostalo je bilo zatvoreno i uživalo u nedeljnom miru. David Albahari

$ 0.00
3 years ago

sta se desilo sa samim zivotom, nedelja je najmanji problem sto je nestala

$ 0.00
3 years ago

Ocevi stvarno ponekad imaju krajnje " inovativne" ideje kako da zabave svoju decu. Ja se nikada ne bih setila ovako necega dok sa druge strane ovo veoma lici na nesto sto bi moj muz uradio.

$ 0.00
3 years ago

Ovaj kompresor deluje zabavno. Ja bih predlozila i skakanje na gomilu skupljenog lisca.

$ 0.00
3 years ago

da, prvo skupis lisce ne gomilu, pa ga zatim rasturis pa onda hajd opet ispocetka u krug

$ 0.00
3 years ago

Yes Sunday is the family day

$ 0.00
3 years ago