Fast chocolate banana

39 43
Avatar for milanlukic
3 years ago

You can get into a very awkward situation if your guests are announced and you do not have enough time to prepare the service. It can be very inconvenient if they bring children with them. If you find a few bananas in the house and some chocolate, the problem can be easily solved. Peel a banana, grate it and cut it in half. Then melt the chocolate and pour it into a narrow but tall glass. Dip bananas in melted chocolate and sprinkle with any decoration you have on hand. Leave to cool and the dream deze is ready in less than 10 minutes.

Mozete upasti u vrlo nezgodnu situaciju ako vam se najave gosti a vi nemate dovoljno vremena da spremite posluzenje. To ume da bude jako nezgodno ako sa sobom dovode i decu. Ukoliko vam se nadje nekoliko banana u kuci i malo cokolade, problem se da lako resiti.

Oljustite banane, presecite na pola i zabodite svaku polovinu na stapic. Zatim istopite cokoladu i sipajte je u usku ali visoku casu. Umocite banane u rastipljenu cokoladu i pospite bilo kojom dekoracijom koju imate pri ruci. Ostavite da se ohladi i dezet iz snova je spreman za manje od 10 minuta.

21
$ 0.01
$ 0.01 from @Dimke
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Anybody tell me please how much is 0.14$ in pakistani rupees

$ 0.00
3 years ago

about 23 as i can see in currency ratio market

$ 0.00
3 years ago

Uh ovo je ukusno, moram zeni narediti da spravi :D

$ 0.00
3 years ago

ih narediti zeni, valjda ces iznenaditi zenu pa da ti ovo napravis, nije nuklearna fizika majkumu, a tek kako ces je prijatno iznenaditi

$ 0.00
3 years ago

E drug moj ove nove zene teske bas :D vise su za restorana :D

$ 0.00
3 years ago

e pa ne znam sta bih ti rekao ja sam odavno u braku ali opet svi mi volimo da izadjemo u restoran sto ne znaci da to treba da nam postane pravilo

$ 0.00
3 years ago

eee ja več isla u kuhinju..a koji vrag nema čokolade..imaš drugu ideju hihi al nasla sam čoko bananice u ormanu..Bičeju do sutra i one ok. I nasla sam eurokrem čokoladu..svasta ima

$ 0.00
3 years ago

sto bi kod mene rekli kad nema kise dobar je i grad, nema greske sa tom kombinacijom, samo udri prijatno ti bilo :)

$ 0.00
3 years ago

Nije kao banana -split ali je zanimljivo i ukusno.Ja bih posula mlevenim orasima i kokosom.

$ 0.00
3 years ago

nema granice ni ogranicenja, sta god ti je volja, sta god ti dodje pod ruku samo udri

$ 0.00
3 years ago

Hahaha.. All those Pictures are Looks very strange .

$ 0.00
3 years ago

Cokolada i banana pun pogodak.Bila sam davne 1989 godine u Minhenu na nekom sajmu,ne secam se kog ali nije to sustina moje price vec banana prelivena sa cokoladom koji sam jela,fantastican ukus koji se ne zaboravlja.

$ 0.00
3 years ago

nema greske sa te dve kombinacije, banana i cokolada idealno se uklapaju jedno uz drugo, naravno osim ako nekom nije mrsko jedno od ta dva

$ 0.00
3 years ago

Odlicna kombinacija, slazem se... Nemam sta da dodam, a ni da oduzmem. Samo sto je prosla ponoc a ja sam odgladnela od ovih slika i same pomisli na ukus banane i cokolade

$ 0.00
3 years ago

e pa to jeste muka, jedino da ne otvaras neke moje postove u nzgodno doba dana da ne napravimo vecu stetu nego korist

$ 0.00
3 years ago

Bar da gledam ako nista drugo :) mozda liznem ekran hahaha ko zna.... Kad mi se prijede....

$ 0.00
3 years ago

ako ti tako kazes, ko sam ja da ti kvarim dozivljaj :) mada ja izbegavam da gledam stranice sa receptima kada sam gladan ili pred spavanje, ume bas dobro da me stavi u iskusenje za kasno nocni obrok sto mi ne prija

$ 0.00
3 years ago

Jaooo cokolada i banana jos na drvcetu ko sladoled ma ekstra, ovo je i dobra varka za decu koja nece da jedu voce, da se prevare ko sladoled.

$ 0.00
3 years ago

da, a moze se nanizati i vise vrsta voca, ne samo banane, nema ogranicenja kada je zalivanje cokoladom u pitanju

$ 0.00
3 years ago

probao sam to jako je fino i ukusno,super post

$ 0.00
3 years ago

drago mi je da ti se svidelo, bice toga jos a narocito nekih prostih a efektnih stvari za klince

$ 0.00
3 years ago

Predivan post obozavam slatko jesti i zato eto jedne donacije od mene

$ 0.00
3 years ago

hvala na podrsci bice tu jos dobrih ideja uskoro

$ 0.00
3 years ago

Zasto samo ako dolaze i deca, pa i mi odrasli volimo slatkise. Salu na stranu, odlicna ideja sigurno cu je isprobati.

$ 0.00
3 years ago

ma nama matorima je sve jedno postalo samo nek je slatko, ako padne mrak na oci, a klinci su ljubopitljivi

$ 0.00
3 years ago

Uf dobra ideja ja nisam nesto genijalan ali ok ponekad se sjetim da napravim nestoovo cu odma pocet da pravim izgleda mi ukusno a i imam sve sastojke

$ 0.00
3 years ago

ma sve se uci vremenom pa i kombinatorika u kuhinji, ako to volis da radis, naravno, ako nema zelje dabe sve

$ 0.00
3 years ago