Chocolate sticks

40 163
Avatar for milanlukic
3 years ago

Something new from my little chocolate workshop, chocolate sticks. Is very simple to produce, just melt chocolate, suck in tube and put in freezer to hard. After that simple push out chocolate with some stick out of tube.
You can see how is tin if you compare with lighter.

Nesto novo iz moje male cokoladne radionice - cokoladni stapici. Proces je veoma prost, otopite cokoladu, ususajte u cevcicu i stavite u zamrzivac da ocvrsne. Kada ocvrsne samo polako izgurajte iz cevcice uz pomoc stapica za raznjic ili neceg slicnog.

22
$ 0.01
$ 0.01 from @varda42
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty

Comments

Moj deda, majmin otac je imao slastičarnu, kako vi kažete poslastičarnicu. Često sebe uhvatim kako razmišljam i vizualiziram taj ambijent. Praviti hranu za narod i živjeti od toga. Sve to je bilo prije mog rođenja, pa nemam materijalnu predstavu, čuo sam samo iz priča.

$ 0.00
3 years ago

Ako volis to sto radis, ma sta to bilo, osecajje predivan, ja sam u kasnim godimam zivota tek imao tu srecu da pocnem da se bavim svojim navecim ljubavima a to je poducavaje dece i kuhinja, tj proizvodjnja raznoraznih cokoladnih djakonija. Ma koliko sam tuzan, neraspolozen, bezvoljan i mrzovoljan, ma koliko se ne osecao bas najbolje, taj rad me podigne i osnazi i nikad mi ne bude tesko, za razliku od drugih poslova koje sam radio da bih prehranio porodicu i sebe. I ma koliko sam tada novca zaradjivao bio sam nedovoljno ispunjena osoba. Sada imam mnogo manje, ali i zahtevi su mi minorni, dovoljno za sve sto mi treba i uzivam u poslu.

$ 0.00
3 years ago

Milance bas si kreativan,sjajne ideje imas za dekoraciju jednostavno objasnjene a ne kao neki samo sto ne traze mleko od jednoroga

$ 0.00
3 years ago

hvala, bri, vremenom sam stekao praksu i kako kazu, vazim za nekog ko je dobar predavac i prenosliac znanja, tako da se i ovde trudim da priblizim stvari na nacin koji ce biti lako prihvatljiv i primenljiv

$ 0.00
3 years ago

Koliko sam te upoznala za sve ove godine preko neta vidim da znas dobro i detaljno da objasnis ljudima.Ja nisam toliko strpljiva haha

$ 0.00
3 years ago

Chocolate can anyone give me a chocolate i really love to eat chocolate😋😋

$ 0.00
3 years ago

take look on my other post and you can see what is my preoccupation those days and this is only a part of assortment what i made

$ 0.00
3 years ago

e bas cu koliko danas da uzmem da isprobam da napravim, bas si mi zagolicao mastu, a i taman mi dolazi prijateljica sa unucicom u goste popodne pa odmah i da vidim reakciju

$ 0.00
3 years ago

chocolate sticks is love

$ 0.00
3 years ago

ovo je super sam napravis dekoraciju za tortu a moze da se dodaje i raznim kupovima i sladoledima, cak deci u toplo mleko otapati.

$ 0.00
3 years ago

da, a pravi se za par minuta

$ 0.00
3 years ago

Nastavite li sa ovim receptima ovako divnih slatkisa, pridvidjam da cu se nacisto ugojiti. Blago meni! Haha.. 👍 Odlican post!

$ 0.00
3 years ago

ovo mu nekako vise dodje kao decija radost, za nas matore, tj za mene, da ne dovlacim i tebe na silu u tukategoriju, je ovo manje vise za povremeno uzivanje

$ 0.00
3 years ago

Chocolate is considered one of the most popular foods. It helps us in times of stress and puts us in a better mood. It is irreplaceable in romantic pampering and on a birthday cake. It is indispensable both in summer, in the form of chocolate ice cream or ice cream wrap, and in winter in the form of hot chocolate, And, to be completely honest, every day in between! The ways of consuming chocolate are different. Some prefer to eat it alone, others in desserts, and some cuisines around the world even include it in savory dishes. And yet we have a hint of a bad conscience when we indulge in it, as it is considered a candy that we regularly associate with being overweight and having high blood sugar.So far, experts have found that chocolate is good for the heart, circulation and brain. However, some research suggests that it is also thought to be helpful in major health challenges such as autism, obesity and diabetes.

$ 0.00
3 years ago

Jojjj udari me u srce sa ovim pa ja bi ovo jeo dan noc hahhaha slicno nesto ovako ima da se kupi ako se ne varam ja to jedem bez prestanka hahahah

$ 0.00
3 years ago

dragffo mi je da ti se svidja eto sad znas kako sam mozes d anapravis

$ 0.00
3 years ago

Bravo Mile.. Kratko i efikasno. Znam i za ono saranje po papiru za pecenje. Moze svasta da se radi sa cokoladom

$ 0.00
3 years ago

na papiru za pecenje moze ali to iziskuje mnogo veci napor, takodje treba da taj papir ispeglas da bude ravan kao staklo, zatim cokoladu moras sipati u mali fisek da bi mogla precizno da se istiskuje a to vec zahteve mnogo vezbe i plus sto je vreme potrebno za takvu izradu mnogo duze, i na kraju muka kad ti pukne dok ga odlepljujes sa papira

$ 0.00
3 years ago

Pa neka pukne, ostane onako na komade.. i to moze da se iskoristi za dekoraciju. nego, sta pa ja pricam, nit pravim to nit imam zivce. Lepo porucim i gotovo. Tortu mogu da napravim kako hoces, al nemam zivce i mastu za dekoraciju

$ 0.00
3 years ago

da te umem ja na nedelju dana pod svoje i sama bi se cudila za sta si sve sposobna

$ 0.00
3 years ago

Haha Mile prosvetli me. Malo hemija malo torte. Ma bre ja kad ti kazem, imam 32 godine, jes da kazu da nikad nije kasno, al za neke stvari mozda i jeste, Treba debeli zivci za ovo.

$ 0.00
3 years ago

taman si u pravim godinama a ako neko nema zivaca to sam ja :D

$ 0.00
3 years ago

Nista onda lepo ja da dodjem, pa da se mi lepo posvadjamo, pa pobijemo.. onako zivcani. Pa de ces bre 2 nervozna coveka da sastavis i da nauce nesto

$ 0.00
3 years ago

ne mozemo ti i ja da se pobijemo, veruj mi, ti bi mogla da pokusas a ja da te strpam u neku vrecu dok se ne ohladis :D

$ 0.00
3 years ago

Pa ne bi mi ni prilicilo,al ajd. Lupam tu ko otvoren prozor da ima sto vise reci

$ 0.00
3 years ago

znam takodje ni meni nije u filozofiji da dignem ruku na zensko, tako da takve situacije resavah samo prostom imobilizacijom sto bi se reklo zargonom borilackih vestina

$ 0.00
3 years ago

Za ove cokoladne stapice, potrebne su slamcice one deblje, jel tako?

$ 0.00
3 years ago

da one najobicnije kao za kafu ili sejk

$ 0.00
3 years ago

Ovo je jakozanimljiv recept i čini mi se jako praktičan štapići se mogu konzumirati sa toplim mlekom ili ih možemo stavljati u kolače torte koristiti kao dekoraciju kombinovati sa sladoledom i slično

$ 0.00
3 years ago

da, samo malo maste i cuda se daju naciniti sa ovim

$ 0.00
3 years ago

Riječ čokolada potječe od astetske riječi "xocolatl", što znači "gorka voda" (xoco što znači gorko i atl voda), od čega se dalje proširila po drugim indoeuropskim jezicima, pa je ušla u engleski kao chocolate, njemački Schokolade, španjolski chocolate, francuski chocolat. U današnjem nahuatlu zove se xocolātl. Astetski je vladar Montezuma, vjerujući da djeluje kao afrodizijak, svaki dan pio velike količine nezaslađenog, vrlo gorkog napitka dobivenog iz plodova kakaa

$ 0.00
3 years ago

Wow.... I'll try this out and see what it'll look like

$ 0.00
3 years ago

its very simple but very effective decoration specially for beginners, put 3-4 pieces on top of your cake, ice cream and you make a big difference

$ 0.00
3 years ago

Okay, I'll try this mate thanks ❤️

$ 0.00
3 years ago

interesantna stvar, predpostavljam i ukusna!

$ 0.00
3 years ago