An invisible exhibition

16 56
Avatar for milanlukic
3 years ago


In the picture we can see the visitors of one museum who were willing to set aside 50$ for a ticket to enter the exhibition where the invisible exhibits were exhibited. Just when I think people can’t be stupider, life denies me.

Na slici mozemo videti posetioce jednog muzeja koji su bili spremni da izdvoje 50$ za kartu da bi usli na izlozbu na kojoj su bili izlozeni nevidljivi eksponati. Taman kada pomislim da ljudi ne mogu biti gluplji, zivot me demantuje.

8
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty

Comments

Hahaaha pa ovo je hit. Svaka cast marketing timu. Ovo mi dodje kao Carevo novo odelo.

$ 0.00
3 years ago

ne postoji nista na ovom svetu sta ne mozes prodatri uz dobar marketing , pa kao sto vidimo moguce je i to nista prodati

$ 0.00
3 years ago

I think that is the limit of stupidity..

$ 0.00
3 years ago

i thonk supiditu is endless :D

$ 0.00
3 years ago

samo treba izložbe praviti haha fenomenalno majkem

$ 0.00
3 years ago

Ovo me podseca na pricu o carevom novom odelu. Pre nekoliko godina sam gledala pozorisnu predtavu Art, gde je okosnica radnje da covek daje ogroman novac da kupi potpuno belo platno, ali je ovo jos bolje.

$ 0.00
3 years ago

tako nekako

$ 0.00
3 years ago

Albert Ajnštajn je davno rekao: "Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali za ovo drugo nisam siguran."Evo analiziram ovu fotku i razmišljam kako pomno gledaju u prazan zid .Šta li misle ,šta ih impresionira i da li razmišljaju od 50$.

$ 0.00
3 years ago

moja omiljena njegova izreka i vrelo cesto je koristim

$ 0.00
3 years ago

ah sta reci na sta ljudi trose novac,ova "umetnost" je jos i smesna ali ima bas bizarnih,nisam umetnicka dusa i ne razumem sta vide u takvim glupostima kao sto je ova.Vise volim logiku i realnost.

$ 0.00
3 years ago

Wow nice

$ 0.00
3 years ago