Afternoon tea break

24 21
Avatar for milanlukic
3 years ago


Hello my virtual friends. I was in a big hurry today and I didn’t get to dedicate myself too much to making a quality post, but I don’t want to miss the opportunity to address you. So I invite you to pause briefly and take a break, with a cup of hot tea and this art photograph, and gather the strength we need to bring the day to an end.

Pozdrav moji virtuelni prijatelji. Danas sam bio u velikoj guzvi i nisam stigao da se previse posvetim izradi kvalitetnog posta, ali ne zelim da propustim priliku da vam se obratim. Zato vas pozivam da na kratko zastanemo i napravimo pauzu, uz solju toplog caja i ovu umetnicku fotografiju, i sakupimo snagu koja nam je potrebna da bi priveli dan kraju.

19
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Good night dear sub done dear 🥰♥️😍

$ 0.00
3 years ago

U drugim zemljama ko sto je Velika Britanija je obaveza svakog dana piti caj uz cajne kolacice, a mi ga pijemo samo kad se prehladimo.

$ 0.00
3 years ago

Dobro jutro Milane,tek sad videla tvoj post pa eto da ti pozelim da danas imas vise vremena za druzenje nego juce. Inace caj prezirem i kad sam bolesna pa cu ti se pridruziti sa ledenom nes kafom, nista toplo ne volim sem tople peckice u zimsko doba hahaha

$ 0.00
3 years ago

dobro juto, ni danas mi bads nece biti previse vremena na raspolaganju ali mora se nesto i van monitora poraditi

$ 0.00
3 years ago

a to si upravu i van monitora ima zivota haha ja isto koristim ovo lepo vreme da obavim neke stvari pred zimu,sisanje trave,farbanje drvenarije i slicno

$ 0.00
3 years ago

pa mora se tako ipak ovo je samo zabava

$ 0.00
3 years ago

Good afternoon dear with a cup of tea.tea is a very popular drink. It gives us freshness. Best of luck dear

$ 0.00
3 years ago

All the best for your future articles..

$ 0.00
3 years ago

thanks i do my best for more interestingg posts

$ 0.00
3 years ago

Ting Yuan, meaning “Jasmine Garden”, is a delicious fragrant tea made of tender leaves, flavored with the aroma of fresh jasmine blossoms.

$ 0.00
3 years ago

A jel moze recimo Šveps tonik umesto caja, ja bas i nisam ljubitelj cajeva.....Jedino ako skuvam caj od hibiskusa, ohladim i dodam iscedjenu pomorandzu....

$ 0.00
3 years ago

moze koji god, mada za svaku osobu se moze naci neki topli napitak koji joj odgovara

$ 0.00
3 years ago

S obirom da sam se skoro vratila sa posla, krtak predah mi definitivno prija. Fotografija je lepa, ali ja caj ne pijem ni kada sam bolesna, zato se pridruzujem uz solju kafe.

$ 0.00
3 years ago

Hvala virtuelni prijatelju.Čaj ne pijem ali jedna kafa i hladna cedevita je osvežila ovaj sparni dan! Prijatno veče!

$ 0.00
3 years ago

U pravu ste ponekad treba i zakočiti i ubaciti u manju brzinu i uživati u blagodarima prirode.

$ 0.00
3 years ago

Dobro vece, Mile. Hvala na pozdravu i toplom napitku. Prijalo bi mi, jer me citav dan boli glava. Prijatno vece.

$ 0.00
3 years ago

zastanin napravi pauzu, nek sve ide svojim tokom, ioanko ce ici onako kako je zacrtano

$ 0.00
3 years ago

Tako,.. u pravu si. Hvala :)

$ 0.00
3 years ago