Nokia is still No1

5 13
Avatar for lukalaban1981
3 years ago

I dont like touch screen cell phones, prefer to use Nokia, older is better. There is no camera, no Viber, no snap chat, only sms and call. For this phone have a one great stuff this is radio. My secoundary cell phone is alcatel for old people, another great mobile, this cell have a radiom battery lamp, also you can call and send sms to your friends or family. I don't know why people want to buy a cell phone like Iphone with price 500$ or 1000$ for me this is not normal, but my friends have a cell with touch screen and everybody said to me this is a good phones, but for me Nokia is like nice woman... I really like Nokia, and nice womans too....

p.s. Please tell me, why you use a smartphone?

3
$ 0.10
$ 0.10 from @TheRandomRewarder
Avatar for lukalaban1981
3 years ago

Comments

telefon je telefon, dovoljan za halo i kratak razgovor, sve ostalo je manje vise meni nepotrebno ali slagao bih kada bih rekao da nemam moderan uredjaj iako mu ne vidim neku preterano veliku svrhu

$ 0.00
3 years ago

Ma kad ih vidim kako masu onim tabletima, mene zulja u dzepu Nokija, a kamo li onaj tablet, al dobro, sto se kaze, dok je ovaca bice i dzempera, j i dalje navijam za Nokiju, sto manja to bolja

$ 0.00
3 years ago

Imala sam Nokiu i obozavala je. Dugo mi je i verno koristila. Pametni telefon imam tek od relativno skoro, nepune tri godine. Jedino zbog cega mi ponekad znaci je pristup internetu i ponekad slikanje.

$ 0.00
3 years ago

Da budem iskren, jedino mi je zao sto nemam moderan telefon je foto-aparat u dzepu, sve ostalo manje vise ne potrebno, nije lose ni internet imati u dzepu, mada to meni bas i nije neophodno. Trudicu se da ostanem na Nokiji, ipak, moracu i ja uskoro da popustim, da uzmem neki smart phone, pa da se i ja uklopim u masu :) Mnogo lepih momenata nisam uhvatio, jer jednostavno nemam foto-aparat i zato cu kupiti smarth phone, dakle zbog foto-aparata :)

$ 0.00
3 years ago

Ja sam kupila kad se stari telefon pokvario. Sda mi se ispostavilo da od pocetka epidemije prakticno moram da ga imam zbog stalne povezanosti sa ucenicima, a zna dosta da mi smeta sto neki od njih ne biraju vreme kada nas kontaktiraju na razne nacine. Znalo je to da bude i kasno nocu, pa dok nisam iskljucila zvuk ovo cudo je pistalo ko ludo, dolazilo mi je da ga razbijem.

$ 0.00
3 years ago