Точка неповернення

0 26
Avatar for cryptotexty
4 months ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian

Літо 2023. Запоріжжя, бульвар Тараса Шевченка.

-- А кого ти порадиш з сучасних українських письменників?

-- Наприклад, його, - і показую рукою на дорогу, відчуваючи себе наче магом, бо саме в цей момент там проходить Дмитро Вербич. Якби книжка була в мене, я би кинувся через терасу за автографом, але її в мене не було, тому я просто приємно здивувався цьому збігу обставин.

"Точка неповернення" - один з найкращих романів, які було написано про війну. Книжка починається з того, що головний герой мандрує в горах неподалік від Мілану, але приймає рішення йти на війну. Прощається з дівчиною та колишнім життям, щоб опинитись там, де твориться світова історія. Книга насичена не лише подіями, а й філософськими роздумами, які особливо контрастують з тонами іншої пустопорожньої літератури, різних "рефлексій" які начебто теж про війну, але не варті навіть рекомендацій.

Точка, видана в 2020 році, навіть зараз варта того щоб її перечитати, або щоб її відкрили для себе нові читачі, якщо вже тренд читати більше українського. Раніше я купував декілька екземплярів на подарунки, тепер цю книгу важко знайти, тираж напевне давно розпродано. Тому, сподіваюсь, "Наш Формат" зможе перевидати цю книгу!

2
$ 0.00
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
4 months ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian

Comments