Різдвяна Казка

1 25
Avatar for cryptotexty
4 months ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian, Cat, Photo

Різдво святкую з цим котом.

В кінці року, багато людей пишуть про підсумки, плани та свої досягнення. Але я скажу інше. Одна з моїх особистих поразок як 2023 так і 2022 року - це те, що мені не вдалось забезпечити якогось "крипто-фінансування" для перемоги. Я намагався, розмовляв з десятками крипто-підприємців та представників крипто-компаній. Ті, хто з України переважно виїхали або до або після повномасштабної, частина з них "донатить", але дуже часто - це просто відмазка, або казка, хай буде різдвяна казка, бо саме в цей момент криптовалюта знову зростає. Ну не вдається, може проблема конкретно в мені - подумав я, і звернувся до компанії з якою ще працював  до мобілізації  з проханням виплатити мені зарплату трохи наперед (не вистачало на авто) - мене одразу звільнили. Нічого особистого, ринок падав, їм вигідніше найняти студентів.

В 2022 навесні ринок зростав, я багато витрачав своїх коштів, але от парадокс - ціна портфоліо зростало, як і прибутки. Але ні на піку ринку, ні тим більше на падінні не вдалось залучити нічого і нікого, витрачав переважно власні кошті та й це все як крапля в морі.

Можливо я розчарувався в крипто-підприємцях, але ж не в самій криптовалюті! Просто навіщо було відвідувати десятки конференцій, з яких десь 20 закордоном (від Амстердаму до Сингапуру) - якщо сенс від цих контактів мі-ні-мальний. Більше користі було від того що я вивчав економічний внесок Лі Куан Ю, або побудову шейхами міста-мрії посеред пустелі (та й ці знання навряд чи вийде колись застосувати).

Вже в 2023 я відвідав декілька конференцій в Києві, і на мою думку побачив таке: стара генерація крипто-підприємців здулась, а нова ще не постала, і не стільки через брак знань, як через брак ресурсів.

Також я прийшов до висновку що не треба і думати про волонтерство, розповідати що ми стримуємо путіна щоб він не пішов далі, краще - пропонувати конкретну вигоду. Київ має шанс стати новим Дубай, а крипто-вершина в Карпатах (наприклад, в районі Яремче) - альтернативою швейцарської крипто-долини Цуг.

Мене дивує і водночас забавляє цей парадокс. З крипто-сфери переважно ті  хто сидять на стрімах і люблять говорити про патріотизм, вдавати з себе експерта - нічим не допомогли (дехто може ще й розжився на зібрані донати, хай це буде на їх совісті), а ледь не єдиний прихильник мого каналу і діяльності - взагалі нейтральний щодо війни. Він не вірить в перемогу України, і каже: "росія сильніше, пів світу підтримують її. Вам треба домовлятись". Але тільки він відправив мені велику суму. Не на воєнну підтримку, бо він пацифіст, а конкретно щоб підтримати мій канал та діяльність. Ми давно не спілкувались, і ось він привітав мене з Різдвом... Дякую тобі друже, хочи ти навряд чи це прочитаєш...

Значить, у мене ще лишились читачі та глядачі, хоч може їх і дуже мало.

Як би не було деінде, а в крипто-сфері завжди є другий шанс і нові можливості...

2
$ 0.00
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
4 months ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian, Cat, Photo

Comments

que lindo y hermoso gato, si, aun quedan lectores vivos.... aca reportandome

$ 0.00
2 months ago