Read.Cash - лідер серед крипто-блог платформ

0 14
Avatar for cryptotexty
3 years ago

Вже більше 3 років періодично публікую крипто-блоги (на цю тему планується детальний матеріал). Я приєднався до Steemit у липні 2017 року і з тих пір намагаюся бути на кожній платформі криптоблогів. Важко назвати себе відомим криптоблогером, але якщо порахувати підписників у усіх платформ - це будуть тисячі. У мене є читачі - це те, що має значення. Думаю, навіть якщо у вас є кілька читачів - цього вже достатньо, щоб вважати себе криптоблогером.

Отже, я знаю всі аспекти, всі переваги і недоліки кожної платформи криптоблогів. І я хочу сказати, що за останній час Read.Cash - це безумовний лідер. Це моя думка, але вона підкріплена особистого досвідом та аналізу. Для крипто-блогерів добре бути на якомога більшій кількості платформ, і якщо ви ще не присутні на Read.Cash - приєднуйтесь прямо зараз!

Значні переваги Read.Cash

  1. Ви можете наслідувати мій приклад публікацій "Спочатку Read.Cash". Тобто спочатку публікувати на Read.Cash, і вже потім - на інший платформах. В такому випадку ви отримаєте за неї значок "EXL" (Ексклюзив), і вона матиме більше переглядів, і, можливо, більше голосів, більше заробітку тощо.

  2. Завдяки фонду Read.cash кожен день по $ 500 розподіляється через Random upvoter. З мого досвіду, іноді я заробляю центи, а іноді навіть більше 1 долара. Я не знаю деталей алгоритму, але звісно ж він захищений від спаму, і звичайним копі-пейстом статей з інтернету не варто очікувати щось заробити. Якщо ви новачок у криптоблогах - будьте собою і пишіть цікаві тексти або зосередьтесь на чомусь іншому.

  3. Партнерська Програма. Завдяки деяким людям, яких я запрошував раніше (наразі 35, і частина з них активна), я отримую від цього щодня кілька центів. Це чудово програма, і звичайно, якщо ви нова людина - ви можете зареєструватися в Read.cash за моїм посиланням, і якщо ви будете активним - я отримуватиму пару центів бонусів. Не багато, але це те, що може масштабуватися.

  4. Ви отримуєте Bitcoin Cash (BCH) миттєво. На інших платформах іноді потрібно чекати тиждень або місяць. Ось відразу після отримання коштів (чи від читачи чи від бота) - у вас одразу з'являється готівка на рахунку. Це тому, що ваш рахунок одночасно є гаманцем. Ніяких затримок, транзакції відбуваються швидко.

  5. Є такі кити, як @MarcDeMesel, які можуть помітити ваш контент і додатково підтримати його. Марк витратив понад 200 тис. доларів на підтримку Read.cash, і його внесок у розвиток цієї платформи величезний.

  6. За відносно низьку ціну ви можете рекламувати свою статтю. Я робив це кілька разів, і мені подобається результат, тому зараз я рекомендую цей варіант своїм потенційним клієнтам по маркетингу. Перш за все тому, що нам потрібно жити в криптоекономіці якомога більше. Нам потрібно відмовлятись від google та facebook, коли це можливо. Крім того, гроші, залишені Read.cash, залишаються в екосистемі, і частина їх повертається... в тому числі й мені)!

На кожній платформі є цікаві люди. Але на Read.cash дуже гарне співвідношення цікавих людей/ спамерів. Це також з моєї точки зору, оскільки визначення "цікавого" в різних людей різне.

Порівняльний аналіз з іншими платформами з точки зору заробітку

Я знаю багато про кожну платформу, але в цій статті зупинюсь лише на аспекті заробітку.

Publish0x

Як можете побачити, на Publish0x, я заробляв більше в минулому, ніж зараз. Цього місяця всі заробітки дуже скромні, і більшість із них походять з моїх останніх 2 довгих публікацій.

Отже, як ви можете бачити з мого знімка екрана Read.cash, у мене є 7 доларів, які я заробив лише приблизно за тиждень, а тут виходить менше 2 доларів за місяць.

Steemit & Hive

На Steemit, хоча у мене й понад 1600 підписників, за останні місяці я заробляю - 0 ... Деякі люди звинувачують у цьому Джастіна Сан і кажуть, що Hive - це новий Steemit.

На Hive я заробляю, можливо, кілька доларів на місяць (менше, ніж на Read.cash за тиждень), і більшу частину завдяки спільноті Team Ukraine, там я розміщую лише ті публікації, які, на мою думку, будуть корисні для спільноти, переважно українською мовою.

Uptrennd

На Uptrennd я заробив, можливо, 1000-1771 токенів цього місяця, тобто $ 3-6. Варто зауважити, що раніше я вкладав багато токенів в підвищення свого рівня, який зараз - 21. Це означає, що від кожного голосу за прихильність я заробляю набагато більше, ніж нові користувачі. Тож для нових людей буде надзвичайно важко досягати сум, необхідних для підняття рівнів, а потім досягти суми 3000 токенів 1UP (поточна мінімальна сума виведення).

LBRY

На LBRY я за весь час заробив, можливо, кілька доларів, але не завдяки переглядам матеріалів, а завдяки їхній бонусній програмі . Вони дають токени запрошення, за перегляд там відео. Я збираюся завантажити туди всі свої крипто-відео з youtube, просто щоб мати альтернативну резервну копію. Якщо ви любите дивитися відео - я рекомендую вам приєднатися, але якщо ви блогер, який пише тексти, ви можете не знайти там аудиторію.

Підсумок

Я заробляю на Read.cash більше, ніж на всіх інших платформи разом. Це лише остання статистика. Бували випадки, коли я заробляв більшу суму на Publish0x, або в 2017-2018 роках я заробляв більше на Steemit.

І так, це невеликі суми, тому, якщо вам не подобається писати - не намагайтеся стати криптоблогером. Однак якщо ви це зробите - це те, що масштабується і може лишається на довгий час. Також це чудовий варіант залучити нових людей у криптопростір.

Більше того, на Read.Cash ви заробляєте Bitcoin Cash - ви можете витратити його миттєво, ви можете HODL його і ви можете інвестувати, або міняти на будь-яку іншу криптовалюту, або продати в гривні. Наприклад, на Binance.

До речі, для нових користувачів Binance - завдяки цьому партнерському посиланню Ви отримаєте -20% торгових комісій. Це додатково до -25% якщо ви використовуєте BNB для сплати комісії. 

1
$ 0.69
$ 0.69 from @TheRandomRewarder
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
3 years ago

Comments