Похорон. Ігла

0 67
Avatar for cryptotexty
1 year ago
Topics: Ukraine, UA, Ukrainian

У п'ятницю 24.03.2023 в Києві відбулись похорони ще одного бійця. Ворона Артур Олександрович «Ігла» ➖АЗОВСТАЛЬ➖ старший солдат за контрактом, розвідник (старший кулеметник) 1-го відділення 2-ї бойової групи групи розвідки спеціального призначення ОЗСП «Азов»

Відспівування відбувалось в Володимирському кафедральному соборі. Я бував в цьому соборі десятки разів, але вперше - по такій нагоді. Перед початком служби, ми стояли на вулиці, Корік та Оберіг згадували Іглу, що він був дуже спокійний. Згадували навіть обставини його смерті, які я не буду тут переповідати, але це запам'яталось мені.

Церковна служба відбувалась довше ніж в Михайлівському соборі. Священник згадував, що ще рік тому дівчина Артура приходила в собор і вони молились за нього. Свяшенник виголосив довгу промову, згадавши, що Артур прийшов на Майдан на Революцію Гідності і цим розпочався його шлях, саме тому він потім вирішив приєднатись до армії. Далі священник розказав ще трохи про Артура і його життєвий шлях.

Далі - дорога через пів міста на Берковецьке міське  кладовище, на Алею героїв, де відбувалось поховання. Я вже нещодавно був тут, ми приїждаємо раніше, і я встигаю викурити 3 сигарети, майже одну за одною. Нещодавно тут був - але видно, що кладовище розбудовують - з'явились нові металеві конструкції. День був похмурим, але сонце знову з'явилось, тому я вдягаю темні окуляри.

2
$ 0.36
$ 0.36 from @TheRandomRewarder
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
1 year ago
Topics: Ukraine, UA, Ukrainian

Comments