Невдалі Інвестиції. Приклад 2. Metaplex

0 24
Avatar for cryptotexty
5 months ago

Як і в першому прикладі, цього разу я також інвестував з компанією з якою працював на той час, і навіть час інвестицій був той самий - листопад 2021. Тоді NFT ще лишався трендом і багато говорили про Metaverse - а тут створюється новий NFT marketplace на Solana та ще й з такою назвою! Я вклав $300, але точно пам”ятаю, що думав навіть вкласти більше. Можливо мене зупинило саме те, що 2 роки потрібно було чекати.

Також пам”ятаю тоді знайомий хотів інвестувати, ну він не міг інвестувати таким чином, бо не працював з цією компанією, але міг через мене. Я ще тоді думав - ну це не зручно на 2 роки себе зв”язувати якимись зобов”язаннями, по суті бути винним. Багато що може трапитись. Звісно тоді не передбачали повномасштабної війни, але компанія могла розоритись чи зникнути, як і до речі сама платформа, яку тоді ще тільки будували. Отже тоді я вберіг цього знайомого від втрат. Але не вберіг себе. Як і в першому прикладі, я інвестував зарплатою, отже просто отримав на $300 менше того місяця.

25 вересня 2023 я отримав 857 токенів MPLX. Я не одразу помітив це, тому продавав їх - через 3 дні, як можете побачити на скріншоті. Вийшло: 1.8228 SOL - на даний момент, на момент написання цих рядків, це $73  що наче не так і погано. Але це буквально на днях Solana подвоїлась в ціні. Тоді ж, в кінці вересня це було в районі 30 доларів, і я вже не пам’ятаю що з ними зробив - чи продав в гривні чи поміняв на якусь іншу криптовалюту, але точно не залишив в Solana. Психологічно 30 з 3000 - це для мен як 0, тому десь в своїх голові я “списав” цю інвестицію як невдалу. Адже ми знаємо, що коли буде підйом крипто ринку - може вирости все, і в тому числі й MPLX - адже платформа працює, поки що токен присутній на небагатьох біржах. Але якщо немає часу чекати. Якщо потрібні кошти зараз - то немає іншого варіанту як продати і зафіксувати 10-кратну невдалу інвестицію. 

Цей приклад як і попередній я навів, бо в деякому плані я піддався думці натовпу - от всі інвестують і я інвестуватиму. Звісно, вплинуло також те, що я міг інвестувати зарплатою, яку отримав би в кінці місяця, отже мені не треба було б щось міняти в інших інвестиціях. Для себе я ж роблю висновок, що краще вже розраховувати на свою крипто-інтуїцію ніж на думки інших. А вам розказую, як приклад ще однією невдалої інвестиції, але в тому числі й з таких подій складається крипто-життя… 

1
$ 0.01
$ 0.01 from @TheRandomRewarder
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
5 months ago

Comments