Невдалі Інвестиції. Astroport - Продовження, переінвестування

0 19
Avatar for cryptotexty
5 months ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian

Нещодавно я дивився за активами/проектами в Cosmos екоситемі. Маючи Cosmos (ATOM) чи інші криптовалюти, іноді можна отримувати airdrop. Це вже інша тематика, але переглядаючи проекти чи навіть здійснюючи якийсь мінімальний обмін/стейкінг - мене занесло на платформу Astroport і цього разу я успішно поміняв свої токени, спочатку на один з видів стейблкойну, а потім на LUNA.

Вийшло в районі 67.59 LUNA, що на даний момент як я пишу ці рядки - в районі $51. Так, саме ці дні відбувалось зростання, особливо деяких криптовалют, і LUNA також виросла. Я це пишу перш за все, як приклад високої волатильності та приклад переінвестування.

На відміну від втрачених грошей з другого прикладу (Metaplex), де також, якби я не продавав одразу - зараз все було б трошки інакше, цього разу я вирішив лишити кошти в криптовалюті. Падіння “лише в 4 рази” з $200 до $50 психологічно набагато краще ніж до 35… також я розцінюю велику вірогідність, що коли весь ринок виросте, то й LUNA також підніметься. 

Іноді в інвестиціях я покладаюсь на власну інтуїцію, або якісь історіично-асоціативні моменти. На цій інвестиції я втратив в екосистемі Terra(LUNA), але я набагато більше втратив на самій LUNA та Anchor protocol. 

6 квітня 2022 року ціна LUNA була $116, сьогодні (15 листопада 2023) лише $0.76. Ось десь в цьому проміжку я й бачу ціну, яка може виникнути в наступному підйомі ринку. Або от вже після краху, після “відновлення” LUNA (бо тепер існує крім “відновленої” ще й  LUNC- Terra Luna Classic, ціна якої на сьогодні $0.00008244), 11 вересня 2022 ціна LUNA була $6.40. Швидше я вбачаю майбутню ціну десь між 1-6 доларами. 

Отже ці 67.59 LUNA я застейкав (зараз стейкінг приносить 7% річних), і потім я об”єднаю їх з тією сумою, що залишилась у мене з минулого. Можливо, коли вже всі інші тексти будуть готові, і книжка буде готова до публікації, я ще простежу і повернусь до результату цієї інвестиції.  

1
$ 0.00
Sponsors of cryptotexty
empty
empty
Avatar for cryptotexty
5 months ago
Topics: UA, Ukraine, Ukrainian

Comments