Ciarra

0 14

Hi Ucinians! Di na nku tas-on pa ang intro. I just hope nga e hide ninyo admins ang akong identity ug unta ma post ni. This is not a beautiful love-story like other confessions but i take this opportunity to share basin diay naay maka-relate. Tawga lang ko sa pangalang Ciarra, dili nku tinuod nga pangalan. I'm 21 yrs old already ug I have a stepbrother nga 22 yrs old, tawgon lng nato siya sa pangalan nga Benedix. Were living somewhere in mindanao. Guys, I'm not a good storyteller pero paningkamutan para nindot2x rapd basahon hehehe

"For once in our lives, may taong darating nang hindi natin inaasahan na mamahalin tayo nang husto at talaga namang mahuhulog at aasa tayo sa mga matatamis na pangako. And in an instance, hindi magugustuhan ng mga taong nakapaligid sa inyo ang relasyong meron kayo kaya paglalayuin kayo ng tadhana at panahon but love didn't fade. Until you met the person again at sa ikalawang pagkakataon, muli niyong haharapin ang mundo na magkasama at patutunayang mahal na mahal niyo ang isa't-isa kahit hindi na pwede at bawal na dahil siya ay pag-aari na ng iba."

Ako si Ciarra proud bisaya nga hawod mag tagalog2x bisag gahi mu tagalog (haha). Relate ba mo mga taga mindanao dra? Ug hawod pd ko mu english bisag nagkabalintong na ang eninglisan hala bira pas-pasi pa! ugh. Hahaha sulirap ang mata sa uwagan. I'm a degree holder, license holder, is currently a tambay and a hawod muhigugma bisan pag mukontra si mama ug papa lisud gyud diay ning gugma ug madutlan ta samot nag musulirap na atong mata (hahaha). Tubag mga naka-relate. Joker ko gamay nga pagkababye nga maoy nagustuhan sa akong one great love nga si Benedix my stepbrother. By the way, Benedix is my stepbrother that as time passes by, nagkaroon ng kami! O naa mi label di pareha sa uban dra gikilig pero way label but in the long run, were labeled but expired pero maka-on pa gud madala pa bsta makabalo ramo unsay pasabot nku anang labeled but expired pero madala pa, kaya pa e work-out bisag di na pwede hehehe. Sakit sya sa feeling kay as the time that passes by passes by again di na pwede pero were still into each other like we were before. Enough na Ciarra wla pa gni nimu na introduce si Benedix (hahaha). By the way Benedix is my kuya, my lablab nga nagpasulirap sa akong mata is 1 yr older than me! Gwapo, taason, puti-on ug syempre suplado pero sweet ug naay pagka-buotan. A degree holder but wla pay license and I don't know unsay ganap niya karun pero one thing's for sure, he still love me so much 💕. Now let's unearth the life history of ours para masayod mo nganung na inani bitaw ning mga panghitabo.

Tantananaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn.......

Wla na diay akong tinuod nga papa ug wla koy mahinumduman niya kay bata pa ko gikuha na sya ni Lord. Until one time, mama told me mga 10 yrs old cguro ko ato nga naa siyay karelasyon nga usa ka businessman. Taga mindanao ra pd nga willing makig minyo niya. Kani diay akong papa karun guys nga papa gyud ni Benedix, usa ka balo ug bata pa pd si Benedix nawala iyang mama gikuha pd ni Lord. Tungod kay businessman si papa, of course naay kaya ug gi pursue ni papa nga mu move mis balay nila ni benedix para magka-usa na mi. Si mama ning sugot pd kay si papa buotan gyud wla ko niya tratoha nga di niya anak. Papa treated me like his princess kay syempre walay anak baye si papa. Pero before mi ning move in sa house ni papa, mga tuig pd to kapin sige ug bisita si papa sa among balay kay syempre naay wheels si papa maka adto gyud siya namong mama bisag layo. Pobre ra diay ming mama guys ug dili pasabot nga gold digger si mama kay nakita ug nabati gyud naku nga gugmaan si mama ni papa ug si papa pd gugmaan ni mama. Kay ug si mama pa, nakita niya ni papa ang gugma nga iyang gipangandoy kanang gugma nga dawaton sya ug among kahimtang ug tratuhon mig tarong. Sa way pag duha2x nahatag na tanan ni papa guys sobra2x pa. 11 years old ko ning move na mi sa balay ni papa ug gipa ila2x ni papa namo ang kauban niya sa iyang dakung balay nga si Benedix mag twelve yrs old ug si auntie Fe nga gibiyaan ug bana, way anak nga maoy ga atiman ni Benedix ug ipon sa balay ni papa. Si ate Fe buotan nga striktahon ug igsuon diay siya ni papa. Si benedix di gyud gnahan namo kay lagi di niya madawat nga naa siyay stepmother ug stepsister pero nakasabot ra si mama ni benedix ug gipasabot pd ko ni mama. FF, 4 yrs ning labay dalaga ug ulitawo na mi pero di gyud mi close ni benedix maka hinumdom ko nga lahi2x mig kalibutan. Di gyud sya ganahan nku ug di pd sya hilig manampit o mutingog ni mama kay lagi mabuhi ra sya nga iyang ante ra ug papa ang kauban nganung ning abot pa gyud mi. 4th year highschool na mi anang panahona ug himala nagka kalsmet mi ni Benedix. By the way basin matingala mo nga di ko mag kuya niya tungod lgi na sa nagdaku mi nga wa gyud nagka ilhanay. Di gyud mi close. Were from private school somewhere in mindanao. Consistent first section ko sugod first yr highschool hantud nag fourth year ko ug si benedix mga second section or last section na first yr mi tamn third year hehehe pero pagka fourth yr namo nagka klasmet mi himala gyud kay na first section si benedix ug nalipay ko kay basin mao na ni move ni Lord para magka ilhanay mi ug makabalo sya nga tinarong among tumong ni mama bahin ni papa ug niya. Syempre na first section siya kay bryt gyud diay nis benedix medyo bugoy lang pero di sya ang tipo sa bugoy nga chicksboy. Wa gyud ko ka dungog nga naka uyab si benedix bisag dili mi close kay kung kabalo lng mo, busy rana siya ug imbento2x ug mga dulaan, dula gadgets ug one thing that is very unique sa akong stepbrother is interested sya anang mga hayop like baka (yes cow) mga inana ba. I heard gni gikan ni ante Fe nga gusto daw ug gamayng farm si Benedix kanang naay mga baka, manok ug uban pa inig daku daw niya and until now makita gehapon naku nga interested sya sa mga animals kay iyang TLE kay agriculture. Ff, nag sugod na ang klase ug sad to say dili mi tapad ni benedix syempre di gyud na mahitabo pero makalipay ra sad kay naa sya naglingkod luyo naku as in inig lingi naku sa likod, naa sya. Na imagine ninyo? Mura ra mi ug tapad pero naa lng syas akong luyo. And that time I hope nga magka tingganay mi nga pareha sa ubang step brother ug stepsister dra. Mao lng gyud akong gusto ng magkailhanay mi kay sa dghang tuig nga nanglabay wala gyud mi nagka-ilhanay ug ayo. Mura ra mig strangers. Ff, 1st grading wa gyud gehapoy imik nis kuya benedix heheheh nag-kuya na ko. Bisag mag sigeg tagbo among mga mata wla lng gehapon mura ra kog wla niya. Matingala gud among mga klasmet ug nganu kunong lahi ra mi sa usag-usa nga mga bata pmn daw unta mi nag uban na pero nganung mura daw mig di tig unsa. Pero gi explain nku nila nga inani ug inana maong nakasabot ra sila. 2nd grading is palakasan time ug usa sa representative sa Mr&Ms palakasan si kuya Benedix but before sa palakasan kalit ra nga nagka estoryahay mi paghuman sa klase kay nanundog si Benedix nku heheheh syempre bryt gud kog ekonomiks abi palang pero di ko honor hhahaha. Kalit ra nga nangutana si Benedix "Ciar naa kay answer sa no.12?" Ug anang mga panahona lahi gyud akong nabati. My heart start to beat sa bisag-asang direksyon. I was happy that time pina sekreto ug pakita sa akong papel para makita niya ang answer and I heard benedix pinahunghong "ok na ciar, salamat". And the color of my world started to change it became red with light pink clouds above it. Wla gyud ko kaagwanta pag recess namansin gyud kong benedix ug didto ko naka ingun niya sa bihirang pagkakataon ug kuya. Kiwa kaayo uy pero sagdi nalang.

Ako: (ga saka sa hagdanan kay second floor
man mi daun si benedix pasaka pd pero ga una nku uban iyang mga close classmates nga lalaki) kuya benedix!
Benedix: (ning lingi nga nag duha2x ug mutingog ba) Ciar.
(ug nabiyaan syas iyang mga amigo nga klasmet ra namo kay ninglingi man dala hunong)
Ako: wla naka nasuko naku kuya? Namong mama?
(Ning padayon ug lakaw padulong sa lobby ug gisunod nku ning tapad ko. Nagbarug rami)
Ako: Nganung di gud ka mutubag kuya. Dugay na kaayo to nga panahon unta ok naka namong mama kuya. Kuya wla naka nasuko namong mama?
Benedix: (Ning atobang nag tutok nku) Ciar dugay raman wla na to nku syempre naanad na ko nga di ta suod ug magtingganay kay lgi baye ka di ta parehag hilig maong naanad na ko nga inadto ta.
(Sos ana nga time nakita gyud nku unsa ka gwapo akong igsuon ug for the very first time, nabati nku unsa sya ka sincere nga pagkatawo)
Ako: ( malipayong naglantaw pd sa nawong ni kuya benedix) salamat ya. Karun ra ko nagka guts nga mutingog nimu tungod gnina heheh nganung wla man ka ka-answer sa no. 12 nga sayon raman to?
Benedix: (ningkatawa) ulawa ato Ciar uy pero kay wla may answer si Kurt napugos nalng ko ug pangutana nimu. Salamat ato Ciar ha? Sakto kaha to emung answer?
Ako: Sakto to uyy. Nagtuon ko gabie ya. Ikaw kay wla man gud kay tuon2x hahahaha sige rakag mok2x sa emung kwarto. Matingala nlng ming mama ug nag unsa kay murag di na hapit mugawas. Heheh
Benedix: (Ning-ngisi) nagpasingot ko Ciar!
Ako: (speechless) wla nakatingog nag huna2x ug unsa nga pasingot ang buot pasabot ni Benedix. Hehehehe
(Ning bagting ang bell)
Benedix: bagting na! ( ning kalit syag lakaw padulong sa akong likod ug iya kong gitulod pasulod)

Sugod adtong adlawa murag ma consider nku nga naa na mi official connection ni benedix. Pero matingala ko kung inigsu-on raba ning akong gibati kay murag lahi. Malipayon ko nga murag lahi akong gibati para ni Benedix pero, wla lng ko nag mind sa akong gibati ang importante nalipay ko kay sa panahon nga medyo hamtong na mi ug pang-huna2x (tsar lalom ug bisaya) nagka tingganay mi nga wlay kasuko ug pag duda sa intensyon.
Going back sa preparation for Mr&Ms Palakasan sige na mi magkuyog mu eskwela ni Benedix kay sa una si Kuya late comer kaayo na. Karun dili na mas una pa gani na magtagad nlng na nku sa gawas kay ako wla pa nahumag kaon heheheh. At that time natingala si mama ug ante Fe kay nagka su-od na mi ni Benedix ug mao to akong gi explain ni mama ug ga estoryahanay pd silang ante Fe kay su-od man sila. Mao to nga dungan mi manakayan ni Benedix. Usahay gni naa nay gatagad nga tricycle sa gawas kay ako dugayan pero di pa pd mi late sadyang sayo lang kaayo si kuya adtong mga panahona. Gasalig kay representative sa Mr. Palakasan. Honestly guys gwapo gyud si Kuya Benedix ug taas maong nakuha sya as representative. In fact, heart-throb na sa eskwelahan namo kay gwapo lgi. Suya lng ang uban samot karun kay kami na ang magkuyog pero no malice kay igsuon mi heheheh. Dili diay to genetically maong ako gi grab nku ang chance nga inana mi kay syempre i long for brotherly care knowing him as my stepbrother pero ambot ug nganu nga murag lahi ra gyud akong gibati para ni Benedix.
Ff, Mr&Ms Palakasan na ug ako siguro ang pinaka excited nga mulantaw ni Benedix sa stage. But before the day of palakasan nag chat kong Kuya benedix anang pagka gabie saying "Kuya goodluck ugma" ug wala koy reply nadawat heheheh. By the way, after adtong nagka estorya mi gi add kong kuya Benedix sa facebook maong naka chat ko niya anang mga panahona. Pagka-ugma na ko nakadawat ug reply "thank you Ciar. Kaya kaha ni naku?" Wla na ko ning reply ug sa personal na nku niya gi estorya nga kaya nimu na kuya ikaw pa. I'm your fan!
Nagsugod na intawon ang pageant ug maka shock nga gatutok nalang kong benedix naa sa stage kay gwapo kaayo sya. Maayo mu rampa total package kaayo. Sugod gyud adto guys wla naku ka huna2 nga stepbrother nku sya nalimot kos akong mga klasmet sa akong likod ug kilif naglantaw pd nag shagit2x. Gikilig kaayo ko nga murag ning hunong akong kalibutan. That time I confirmed what's my feeling para sa akong stepbrother. Nagka-crush na kos akong gwapo nga Kuya. Nakabati ko ug selos makita nga inig humag rampa mag ngisihanay sila sa stage sa iyang tapad babaye nga gwapa 4th year representative pd. By the way, gwapa pd ko guys pero dili lang tantong taas ug di ko gnaahn anang pageant2x gusto ra ko mulantaw. Perti gyud ang selos nga akong nabati natingala nlng ko. Pero, malipayon ko maglantaw ni Kuya Benedix -that time I thought of him as the ideal crush every highschool girl dreamed of. Wla kadaog si Kuya Benedix pero 2nd runner up sya ug another selos npd kay ngishanay npd sila sa iyang tapad nga 2nd runner up pd 3rd yr representative nga makita nimung igaton kaato sos lami irokon lanay kaayog nginisihan sa akong kuya benedix. Mak-ingun gud ko karun sa akong kaugalingon mag huna2 adto nga moment nga kalami ba kusi-on tong bugan adtong bayhana to kay fc kaayong nginisihan sos makalagot hahahaha. Ug nahuman ang pageant gi congrats namo si Kuya Benedix sa classroom nga mas ni gwapo pa gyud sya nga naa na duol sa akong panan-aw. Ga dungan diay mig uli anang adlawa guys ug diha2x nawala akong selos sa mga animal nga babaye hahahaha. Samtang naglakaw mi padulong sa mga tricycle unahan gamay sa gawas sa eskwelahan.

Ako: Congrats usob kuya ( inubanan ug ngisi nga parehas ngisi sa mga contestant baye natapad niya gnina! Abi palang sila ray kabalo)

@self: Ciar, ambot ba nimu nga murag lahi naman kag pagbati ni Benedix. Pagtarung Ciar kay stepbrother nimu na.

Benedix: (ning ngisi) ok ra kaha to Ciar?
Ako: ok kaayo kuya gwapo gni kaayo ka (oppsss nganung na estorya man to nko?)
Benedix: (ning katawa ug kusog) botbot man ka ciar!
Ako: ayg tuo. Bsta kay akong kuya gwapo kaayo. Proud igsu-on ko nimu ya hehehhe. (Nakabawi ra gyud para dili halata hahahaha)

Ug nanakay mis tricycle nga malinawon hantud ning abot sa balay nagka estoryahay ming mama ug ante Fe apil si Kuya. Wla diay na pirme si papa sa balay kay busy pirmeng naa sa Manila. Kami2x ra sa balay kay usahay rana makauli si papa. Nagkasu-od kaayo mi ni Benedix hantud nag 4th grading. Ug gi share nku ni mama ang closeness namo ug wla ko naulaw mi admit nga lahi akong pagbati ni Benedix. Ug wla ko nagdahum sa tambag ni mama nku maka-shock pero sakto si mama. Gusto ni mama nga mu hinay2x kog layo ni Benedix kay mismo si mama nakakita unsa na mi ka close nga to the point magdungan na mig kaon ma buntag dungan mu eskwela ug mu uli. Sabay mag tuon sa sala ug gamag project. Maong gusto si mama nga mulayo kog hinay2x ni Benedix kay basin ug mahigugma ko niya. Maoy dili gnahan ni mama nga mahitabo kay para niya dapat inig su-on ra among pagbati ni benedix sa usag-usa. Maong ako ning tuo kos desisyon ni mama ug tambag. Pero guys ning samot nuon akong pagbati ni Benedix. Hapit na mahuman ang klase diha pd ko nagsugod ug layo niya ug didto pd nku nahibal an nga sa hinay2x nkung paglayo niya, ning samot akong pagbati hantud sa nahimong gugma. I was 15 that time pero lahi gyud akong pagbati. Sugod ato di na kaayo mi magkuyog mu eskwela ug mu uli. Gihinay-hinay na nakug distansya akong kaugalingon ni Benedix mintras wla pay nakahibalo sa akong gibati para sa akong stepbrother. I wanna leave it to the scenario nga kaming mama ray nakabalo. Pero honestly balik2x kon nku nga nahigugma na gyud kong Benedix- nga the more mu palayo ko niya the more ko mubati ug gugma pero that time wla naku ning saba ni mama. Until hapit na graduation, natingala pd ko kay si Benedix ming balik napd sa una nga ma late usahay gni mu absent. Wla ko kabalo sa rason. Kay sugod man gud adtong time nga gitambagan kong mama automatic kong ni distansya. Di na daun mi magkuyog talagsa nalang ug di na pd ko ingun nga mutingog niya pero magka estoryahay mi gamay labi na mag quiz ug mag group activity. Mas magka estoryahay pa mi ni kurt basta naay quiz kay si Kurt nay mangutana ug unsay answer ug naanad npd ko pretending, hiding, trying to erase my feelings nga ni kurt nlang ko mangutana ug naa koy wla ma answeran bsta quiz. Mao na ang scenario kasagaran guys sa classroom kay lagi ning hinay2x nakog layo sa akong stepbrother. Ug siya pd kalit nga ningbalik sa una niyang kinaiya nga wla nay pakabana. Wla nlng pd ko nangutana sa hinungdan kay lagi magpalayo na ko kay dili pwede ingun ni mama. Until one day cguro wla kaagwanta si Benedix sa nahitabo kay lagi nasayod ko nga gets niya nga ning layo ko niyag kalit. Gusto sya makig estorya nga kami rang duha. Magkita daw mi inig ka weekend maayo daw nga dili sa balay ug wlay makahibalo kay wla nadaw sya kasabot sa iyang gibati ug sa panghitabo. He did that through chat. Ug ako na guilty ko nga kahilakon kay we both knew the feeling nga hanging ang tann kalit2 ra. Pareha mi missing dba? Wla kabalo unsa nga move ang buhaton para ma gets ang point nganung inadto ang mga panghitabo kalit2x ra. The said day has come. Ug musugot man kog sa dili, kailangan ug kinahanglan mag estorya ming Benedix. I fixed myself saturday afternoon to ug nakapanghid na kong mama. Buntag pa wla nas Benedix sa balay. Cguro paagi to niya para di mahalata. Im waiting for his chat until a message from Benedix pop up.

Sunod nlng ang part two ug ma post ni guys gihangak kog type. Sa college paman gud namo nga life happy among status nga kuan mi ug nagkasulirapay among mata hahahahaha. Oppps inaf na Ciar. I hope you'll like it guys.

Ciarra🎋

1
$ 0.00

Comments