turmeric

0 5
Avatar for cheche2018
3 years ago

unsa jud dagway na buhat aning turmeric? kay ingun nila maayo daw ni sa atong lawas.

pero sa katong usa pa among anak ni take ko ani..pero wala koy laing nabatyagan o paminaw sa akong lawas kung okay ba o dili. pero sa sige nako ug take ato ug turmeric kay nabuntis man nuan ko. din ni stop ko ug karun ni balik na pud ko. pero wala man koy nafeel japun ug unsa jud ang iyang effect.

basin may kabalo ninyo ug unsa jud ang effect sa turmeric. capsule nga turmeric lang akong gina.inum kay di man jud ko kasaho ug inum sa powder lalo na dili butangan ug sweets. hehehehehe..

basun naay makatubag ninyo basun nalang. kay ni inum rako nga wa ko kabalo ug unsa jud ang buhat ani sa atong lawas sa uban kay makapagamay daw sa bilbil. pero murag dako man japun akong bilbil. bwahahahahahha

1
$ 0.00

Comments