Svi Sveti

8 24
Avatar for babodragic73
3 years ago

Katolička crkva danas slavi dan Svih Svetih, a sutra Dušni dan, pa je red da o tome nešto i napišem.

Dan Svih Svetih posvećen je svim svecima, dok je Dušni dan posvećen svim našim pokojnicima.

Ja, kao i svi kršćani, vjerujem u drugi dolazak Isusa Krista, te u Život Vječni. Na dan svih Svetih obiđem posljednja počivališta svojih najmilijih. Sjećam se svega lijepoga i zajedničkog što smo kroz život dijelili. Ove godine mi je ovaj blagdan posebno težak, jer sam u prvih šest mjeseci ove godine izgubio najprije šogora i potom oca.

Dušni dan se slavi svake godine 2. studenog, s meni je posebno značajan jer mi je na taj dan rođen pokojni brat, brat kojeg nisam nikada niti mogao upoznati, jer je umro tri godine prije mog rođenja.

Dušni dan je izraz nade i vjere u zagrobni život. I to me drži....znam da su svi moji najmiliji na jednom boljem mjestu nego mi sada. Ostaje vjera u ponovni susret!

7
$ 0.01
$ 0.01 from @TheRandomRewarder
Avatar for babodragic73
3 years ago

Comments

Odlican clanak druze ,posetite i moje clanke .

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Zao mi je zbog tvog brata...

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Neka im je večna slava!

$ 0.00
3 years ago

U vijeke vjekova!

$ 0.00
3 years ago

Wonderful writing dear

$ 0.00
3 years ago

Thanks!

$ 0.00
3 years ago