Pjanić arrived in Barcelona!

8 12
Avatar for babodragic73
3 years ago

The representative of Bosnia and Herzegovina, Miralem Pjanić, arrived tonight by private plane in Barcelona, ​​and the new player of the famous Catalan club was greeted at the airport by numerous media teams.

Pjanic, together with his father and several friends, took a plane from Turin to Barcelona tonight, after he recently learned that he had recovered from the coronavirus.

According to the Spanish media, he will train independently by the end of the week, and his promotion is expected on Monday and he will join the trainings of the first team of Barcelona, ​​where Lionel Messi and other future teammates are waiting for him.

Let us remind you, Pjanić missed the beginning of Barcelona's preparations after he learned on August 23 that he was infected with the coronavirus, which is why he missed the first two games of the Dragons in the League of Nations against Italy and Poland.

1
$ 0.00

Comments

samo se nadam da ce se ta ruzna prica oko Mesija i barselone zavrsiti sto pre, inace ako se na silu zadrzi i ako bude igrao protiv svoje volje to ce barselonu kostati jako puno, a samim tim ce i povuci nanize sve ostale clanove tima, pa i Pjanica, sto se tice nize navedenih komentara, iskreno verujem da dok je Mesi na terenu sansu za slobodnjak ce jako retko dobijati, ako je dobije uopste

$ 0.00
3 years ago

Nemoj zaboraviti da je došao Ronald Koeman za trenera....

$ 0.00
3 years ago

ne zaboravljam, ali opet, cela ta natezanja mi se ne svidjaju, a kao navijacu barse mi definitivno ne odgovara da gledam utakmice gde ce se videti problemi u ekipi

$ 0.00
3 years ago

Slažem se! I ja sam veliki fan Barcelone!

$ 0.00
3 years ago

ja tu vidim jos kao veliki problem i mentalnu zrelost samog mesija, neko ko je od malena doveden i treniran samo da igra fudbal ne moze da se poredi za zrelom osobom njegovih godina, sa druge strane, kao socijalnom radniku, sigurno ti je poznata ona, ja sam te rodio ja cu te i ubiti, tako da me najvise plasi sa jedne strane taj stav celnika barselone, a sa druge strane nezreli postupci razmazenog deteta

$ 0.00
3 years ago

Inače sam pravnik, no radim u socijalnoj skrbi. Slažem se sa ovim što si rekao.

$ 0.00
3 years ago

Jedan od najkorisnijih igrača sa naših prostora svih vremena. Barcelona je dobila nešto kao Luku Modrića, samo boljeg jer izvodi i slobodne udarce. Da li će Messi dozvoliti Pjaniću slobodnjake?

$ 0.00
3 years ago

Pjanić je sjajan igrač, no Modrić je ipak Modrić, iako u zalazu karijere. Veliko pojačanje Barce.....e sad, Messi će morati slušati Koemana, više ne zapovijeda u klubu...tako da možda baš Pjanić bude izvodio slobodne udarce....

$ 0.00
3 years ago

Good signing

$ 0.00
3 years ago