LAZADA

3 14

Pastilan! pagka paita, nag order ko sa lazada kanang hooddie niadtong May 21 unya naabot June 15, giatul jud sa ting sweldo. Excited kaau ko kay nka dawat qo ug tawag na naa nadaw akong order. Naabot ang L300 social kaau ang delivery. Nagduha-duha ko sa pagbayad kay akong huna-huna d mao ang niabot pero akong gibayaran nalang ky maluoy ta sa nag deliver basin palang d.i.

Exited kaau ko sa pagopen ky dugay nko gipaabot and item. na disappoint jud ko ky imbis color gray akong giorder and akong nadawat color yellow.

Sa mga nka experience comment lang mo kung unsa inyung gibuhat.

2
$ 0.00

Comments

Kapila nka na scam ana? Karon pa? Sige man kag palit online gud. Iuli na oi..pero kung nindutan rasad ka ayaw nalang. :D

$ 0.00
3 years ago

Kaisa rjud tawun ko nkadawat ug sakto. Halos tanan nko nga giorder d mao. Mao bitaw mag duha-duha jud ko mo order online tungud sa akong experience.

$ 0.00
3 years ago

D na pwede kasuhan ang lazada ana? Samuka ana oi! I.chat ang chat support para mabuhatan nila paagi.

$ 0.00
3 years ago

Nek ng tokwa pati si Lazada nan dito na 🤣😂🤣😂🤣 pero di lang ikaw na didismaya sa lazada. Nai experience ko naren yan.

Nung nag order ako ng phones and Tab. Takte pelpek lehet. At mesklep iisa leng ang ameng naisauli. Seyeng diba.

$ 0.00
3 years ago

Hala!! Grabe naman. Isa lang talaga nasauli? Hindi tinanggap sa seller? Na pano na ang isa ? Bininta nyo na lang sana yung isa. Meron pa sana cguro bumuli non. Magkano naman nagastos nyo duon?

Yan ayaw kung orderin sa lazada ang mga gadgets. Talafang natatakot ako pag gadgets na kasi mahal ang mga yan.. Hahahahaha..

Mabuti nlang at nasauli nyo kahit ang isa.

$ 0.00
3 years ago