Ljubiš, zaupaš, predaš vse... In potem čez noč doživiš pekel. PREVARA.

13 16
Avatar for Teji
Written by
3 years ago

V 10 minutah sem ostala sama s 14 letnim sinom. Brez službe, avta, denarja…

Moja osebna preizkušnja me je zelo zaznamovala, zato sem se podala raziskovati sebe in odnose, saj želim narediti končno piko bolečini, izgubi in si v srcu narediti prostor za nove ljubezni, predvsem do sebe.

Ko sem prebrala zadnjo knjigo Bruna Šimleša, sem pri sebi končno lahko naredila PIKO. Piko mojem zadnjem partnerskem odnosu. Skupaj sva bila 16 let. Med tem sva postala starša. Ljubila sem ga kot zmešana. Plesala okoli njega nor ples strasti. Ko odpreš srce, ljubiš, zaupaš, predaš vse, kar si... In potem čez noč doživiš pekel. PREVARA.

Zjutraj sem ga posedla na stol in mu rekla "Rok, nekaj ni ok, povej, kaj se dogaja?" Kar nekaj časa je trajalo, da je rekel "ja, ena mi je všeč".

Odpeljalo se mi je, dobesedno. Sploh ne vem, kako sem lahko zbrala toliko moči, da sem samo izustila "10 minut imaš časa, da vse spakiraš in takoj oddideš". Brez besed je vstal, spakiral kovček s svetlobno hitrostjo in odšel. Po 16 letih. Šel in niti obrnil se ni.

Tako sem v 10 minutah ostala sama s 14 letnim sinom. Brez službe, avta, denarja… Ampak sem preživela, čeprav je bilo noro težko. Še vedno je na nek način. Zato veliko delam na sebi, se spoznavam, se objemam, jokam, smejim, včasih ponorim, predvsem pa sem zopet v vsem tem zaživela. Čutim se zopet, živa sem, močna in krhka hkrati. Iščem dotike življenja, ki me prebujajo spet in spet.

Življenje točno ve, kaj potrebujemo. In tako je moj pogled v knjigarni ujelo knjigo KAKO VZLJUBIMO SEBE fenomenalnega Bruna Šimleše. Ko sem jo prebrala, je moja duša zapela in zaplesala nov ples. In potem mi življenje prišepne: ''Deli vse to z ženskami, ki potrebujejo nov ples življenja. Ja, čas je, da se prebudiš. Čas je, da se vidiš in slišiš, in Tiva, da se spomniš, kako noro čudovita in unikatna si. In predvsem, da se spomniš KAKO SPET VZLJUBIŠ SEBE. Ker, ko ljubiš sebe, zares z vsem srcem, potem življenje postane igra. Pričneš se igrati. Vse se spremeni. VSE.

Z prijateljico Alenko, ki ima prav tako noro zgodbo z bivšim partnerjem, sva se spogledali in obe v en glas rekli "dajva, pokličiva Bruna in ga prosiva, da naredimo nek noro dober webinar".

Poklicali sva ga in odzval se je. Pravi, da je sedaj v tem času idealen trenutek, da se zaustaviš, nasmeješ, odpreš srce in enostavno postaneš sama sebi svoja največja ljubezen.

Naj bodo naslednji dnevi mnogo lepši ,polni veselja,sreče in ljubezni!

7
$ 0.00
Avatar for Teji
Written by
3 years ago

Comments

Šteta koju neverstvo izaziva kod prevarenog partnera samo je jedna strana priče. Vekovima, kada je preljuba prećutno bila dozvoljena muškarcima, bol je bio zanemarivan jer su ga uglavnom doživljavale žene. Savremena kultura je mnogo saosećajnija prema povređenima. Ali nedovoljno pažnje se posvećuje značenju i motivima afere, onome što možemo da naučimo iz nje. Afere mogu mnogo da nas nauče o braku - o onome što očekujemo, onome što mislimo da želimo i onome na šta mislimo da imamo prava. Otkrivaju naše lične i kulturne stavove o ljubavi, požudi i posvećenosti - stavove koji su se dramatično promenili u proteklih sto godina.

$ 0.00
3 years ago

Ne znam zasto mi se ne prikazuje mogucnost za prevodom, a imam zelju da procitam ceo post. Sta cu kad ne razumem slovenacki.. Zao mi ne bas..

$ 0.00
3 years ago

pa imaš mogučnost translate ovde na stranici

$ 0.00
3 years ago

Teji, upravo sam preveo i donekle shvatio pricu. Ovo je autobiografska prica? Zao mi je ako je tako. Svakako sutra je novi dan, nova sreca..

$ 0.00
3 years ago

Samo kaži gde ti muž, da ga nađemo i pretučemo.

$ 0.00
3 years ago

hahahah......ma moj nije takav.....ko muc je hahah

$ 0.00
3 years ago

Hahaha..

$ 0.00
3 years ago

da, najgore je tako kada ti se u sekundi sav svet srusi, i sve sto si mislio odjednom postane u stvari samo laz i obmana

$ 0.00
3 years ago

takav ti je život

$ 0.00
3 years ago