Inspiration for "Lesi Comes Home"

8 43
Avatar for Snezana28
3 years ago

Dog Bobby after he finally saw his friend

In the summer of 1923, Frank and Elizabeth Fraser, with their two-year-old mixed breed Scottish Shepherd, set out from Oregon, Indiana, to visit the family. When they stopped at a gas station in Indiana, while refueling, he was attacked by three dogs and he fled. They were looking for him everywhere, but there was no sign of him. They returned home to Oregon with the belief that they would never see him again. Six months passed, and Bobby had no sign or voice. After losing all hope, their daughter one day saw a skinny, decrepit and exhausted dog on the street that looked like Bobby. After his joyful reaction, it turned out to be him. Thanks to the people who provided him with shelter for a day or two during the trip, the people of Portland were able to reconstruct the complete route he passed.

In order to return to his family, he covered 2/3 of America, almost 4,000 kilometers, in six months. He walked across the Rocky Mountains, in North America, in the middle of winter, and in the end he earned the nickname "Bobby, the miracle of the dog." Due to this endeavor, he became the most popular dog in the country. He was the inspiration for "Lesi Comes Home" Eric Knight .

Pas Bobi nakon što je konačno ugledao svog prijatelja

U leto 1923. Frenk i Elizabet Frejzer sa svojim dvogodišnjim mešancem škotskog ovčara krenuli su iz Oregona u Indijanu da bi posetili porodicu. Kada su stali na pumpu u Indijani, dok su točili gorivo, njega su napala tri psa i on je pobegao. Tražili su ga svuda, ali nije mu bilo traga. Vratili su se kući u Oregon sa uverenjem da ga nikada više neće videti. Prošlo je šest meseci, a Bobiju nije bilo ni traga ni glasa. Nakon što su izgubili sve nade, njihova ćerka je jednog dana ugledala na ulici mršavog, oronulog i iscrpljenog psa koji je ličio na Bobija. Po njegovoj radosnoj reakciji ispostavilo se da je to on. Zahvaljujući ljudima koji su mu pružali utočište na dan ili dva tokom putovanja, ljudi iz Portlanda su uspeli da rekonstruišu kompletnu rutu koju je prošao.
Kako bi se vratio svojoj porodici, za šest meseci prešao je 2/3 Amerike, skoro 4.000 kilometara. Išao je preko Stenovitih planina, u Severnoj Americi, usred zime i na kraju je zaslužio nadimak "Bobi, čudo od psa". Zbog ovog poduhvata postao je najpopularniji pas u državi. On je bio inspiracija za „Lesi se vraća kući“

8
$ 0.33
$ 0.33 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Nisam znao da su film i knjiga radjeni po istinitim zapisima, hvala na ovakvom clanku, nikad ne bih saznao za ovo

$ 0.00
3 years ago

Film sam gledala i uvek plakala kad sam bila mladja uz taj film...

$ 0.00
3 years ago

Ko nije pogledao film po istoimenoj knjizi.. ja sam sam pogledao film bar nekih 5x u zivotu ako ne i vise.

$ 0.00
3 years ago

Secam se to knjige, majka mi je citala pred spavanje. Plakala sam ko kisa dok sam zamisljala kako prolazi kroz sve nedace da bi se vratio ljudima koje je voleo. Mislim da sam posle te knjige jako zavolela sve zivotinje. Znam samo da sam posle toga, dovlacila zivotinje sa ulice u svoje dvoriste i tu ih cuvala i hranila..

$ 0.00
3 years ago

Knjigu nisam citala ali sam film gledala jos kao dete. Volim i dan danas povremeno da pogledam ovaj mogu slobodno reci legendarni film.

$ 0.00
3 years ago

citao sam ovo kao mali i mogu ti reci bas mi je jak utisak ostavila knjiga, od tog trenutka i samu rasu skotskih ovcara posmatram nekako drugacijim ocima nego sve ostale pse

$ 0.00
3 years ago

Knjigu sam odavno citala, ali nisam znala odakle je dosla inspitacija za nju. Hvala na divnom postu i lepo ispricanoj prici.

$ 0.00
3 years ago

it's very inspiring article to me sister💘

$ 0.00
3 years ago