Želje i snovi

4 25
Avatar for RenchyVk
3 years ago (Last updated: 2 years ago)

Želje i snovi

Ne trebam samo riječi, trebam dijela.
Želim biti tvoja ljubav a ne samo pusta želja.
Ne želim te samo u snovima, trebam te iu javi.
Želim samo da si ti za mene onaj PRAVI.
Još se nadam bar u jednoj lijepoj godini, mjesecu ili tjednu,
Da snažno zagrliš moju ljubav i moju sjenu.

Znam da nisam savršena, daleko sam od toga.
Samo sam željna ljubavi, žena koja vjeruje u tebe i Boga.
Sanjarim i maštam vječno o ljubavi i
sreći, Snove i sreću moju, znam, imat će netko treći,

Nije ovo vrijeme stvoreno za mene,
Nevidljivo, hrabro gazim kroz trnje i probijam stijene.
Neće doći ta godina, niti taj mjesec, to znam.
Živjet ću život iz dana u dan, sanjariti ću tiho svoj san.

Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

 23.3.2018g.

2
$ 0.01
$ 0.01 from @Purebeauty
Avatar for RenchyVk
3 years ago (Last updated: 2 years ago)

Comments

From the point of view of modern psychology,desire is the main driving force of life.Desire is supposed to guide and direct human actions.Very nice love poem.

$ 0.00
3 years ago

Da, želja i osjećaji pokreću čovjeka. Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Beautiful text :)

$ 0.00
3 years ago

Puno hvala na komplimentu! <3

$ 0.00
3 years ago