Zavoli, ljubi, miluj moju dušu.

0 21
Avatar for RenchyVk
2 years ago

Zavoli, ljubi, miluj moju dušu. Bez moje duše sam robot, tijelo bez osjećaja, bez iskre, bez radosti, bez ludosti. Bez duše svoje. ja sam kamen, možeš li strastveno ljubiti hladni kamen? Zavoli i moj um, moje misli, razmišljanja čak i kad se razilazimo u nekim razmišljanjima, ali razilaženja poštujmo, poštivanjem ćemo izbjeći razmirice i duge tišine u kojima možemo postati stranci.

Voli i ono dijete u meni, iskreno, ludo, vrckavo, koje ćete uvijek nasmijati kad budeš tužan. Zavoli i romantičnu ženu, koja treba tvoju pažnju, vrijeme, sitne znakove da voliš sve ovo što sam ja a ne hladni kamen bez ljubavi. Znaj, sve što zavoliš, prihvatiš i pružiš, vratit ću ti trostrukom većom ljubavi, poštovanju i sreći.

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na svima čitanju i podršci!

3
$ 0.00
Avatar for RenchyVk
2 years ago

Comments