Grješno srce

0 12
Avatar for RenchyVk
2 years ago

Griješila sam dragi i svaka me greška opekla,

koliko te volim, sto puta sam ti to rekla.

Zbog ljubavi prema tebi,

sreću sam drugoj dala, a bol samoj sebi.

Ne mogu više živjeti ovako, tužno i gorko,

boli me srce jer si zbog mene jednom tužno polako,

Bole i mene usamljene noći i moje suze na jastuku mome,

boli me što sam izgubljena duša,

jer ne voliš me ti i ne pripadam nikome.

Što će mi život koji je ispleten od tuge i boli,

ne želim da me itko laže i lažno voli.

Želim u svom srcu samo jedno,

moje i tvoje srce u dobru i zlu zauvijek zajedno.

Nisam idealan čovjek, nisam i bez mane,

nisam snaja što bi poželjele druge mame.

Daj mi samo dio sebe i imat ćeš sve, imao bi srca dva,

srce koje bi uz tebe kucalo za vremena dobra i zla.

Nisam bogata, imam samo ovo grješno srce da ti dam,

nitko nije rođen da život živi tužan i sam.

Pustimo naš ponos i što pričaju ljudi,

Živimo ovaj jedan život i uz moju ljubav se s jutrom budi.

5.1.2010g

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

1
$ 0.00
Avatar for RenchyVk
2 years ago

Comments