Little secrets of great masters

12 20
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

A little trick for housewives

It is very simple and it succeeds every time

1. I poured some warm water.

2. I mixed water with vinegar and baking soda.

3. I added 2 cups of Coca-Cola, a tablespoon of dish detergent and half a lemon. Stir for 3 minutes.

4. I immersed the pan in water with detergent for 45 minutes.

5. Rubbed with a sponge.

6. I finally rinsed and it looked like nothing had changed. So I went out and bought a new one.

Thanks for reading 🤣🤣🍷

Have a nice day 🤟🔝🙃🍀 @Jigglyspy

8
$ 0.00
Avatar for Jigglyspy
3 years ago

Comments

haha It is still the best detergent powder and wire sponge. If you can put the dish in the oven ... then foam is also good for cleaning the oven. Or wrap in aluminum foil along with the tablet you use for the dishwasher.

$ 0.00
3 years ago

Postavila sam ovaj post iz sale, i dobila bezbroj novih ideja kako ocistiti svasta nesto :D Korisne stvari :D

$ 0.00
3 years ago

Ja za serpe, tepsije, tiganje, bas to za spolja, posto kuvam na plin, pa mi pravi haos, koristim sundjer koji ima slicno kao smirgla, to koriste moleri, u farbare ih ima.Neostecuje nista sudje, niti grebe, jos za relne, ringle cudo od sundjera.Sa bilo koji deterdžent sve blista.

$ 0.00
3 years ago

Moram da probam taj sundjer. Ovi sundjeri za posudje su materijala kao one trake za novogodisnju jelku, ne pomazu mnogo kod ozbiljnijih zagorelih prljavstina.

$ 0.00
3 years ago

Bas ti hvala :-) nisam to vidjala kod nas, mozda I I'ma, bas cu da pogledam :-)

$ 0.00
3 years ago

Već pet dana mi rerna nikakva, moram nešto ovako učiniti, kao tvoja tiganj tava.

$ 0.00
3 years ago

Vidis li ti druze moj da gore pise da efekat nije bio nikakav, kupila Sam Novi tiganj 😂😂😂 e moja preporuka za sve pare je ARF pasta isto kao cif od prilike samo mnogo bolje, cisti dok trepnes kao na reklamu

$ 0.00
3 years ago

E odličan savet.Ja sam nedavno kupila neki Arf ,nešto za čišćenje ringli i rerne.E to je čudo .To čisti sve.Za sve ga koristim.

$ 0.00
3 years ago

Da, Evo bas ga sada preporucila @varda42 u to sredstvo se kunem 😂 znam da ga razblazim da vodom I u prskalicu za pvc kada cistim, majka Mara je za sve

$ 0.00
3 years ago

E ko da si znala sta mi treba. Zagorela mi serpa. Sipala sam sirce i sodu, ali mi koka kola nije pala na pamet. Bas da vidim i to

$ 0.00
3 years ago

Hahhahhaha idi kupi novu, lakse je 😂 cula Sam za neku Limes pastu, nemam pojma gde se kupuje, niti sam je probala, a vidim na netu u ovim grupama za domacice da je vazda hvale :-)

$ 0.00
3 years ago

It is an amazing article my dear sis. Thank you so much for sharing this post

$ 0.00
3 years ago