Problema karong panahona.

5 35
Avatar for Jento
Written by
1 year ago

Ambot oi… Dili sad ko ka ingon, age gap, kay baw lang! Kay maskin mga batan-on mangreklamo sa uban batan-on nga wlay batasan, dili ma ikog, wlay kaulaw ug uban pa. Sus, daghan kaau ug sumpay.

Sa among panahon, parehas raman ug reklamo mga bata oi. Same-same ra ang sitwasyon, naka nindot karon panahona, halos naana tanan! Kulang nalang ilawng na lang intawn. Mas nindot karon kay kabalo lang ka mangita ug kugihan lang ka, makakwarta ra jud tawn ka. Tung-una, hasta jud lisora!

Ambot lang oi, unsay deperensya sa mga bata karon ug tung-una. Maka dungog ko ba nga, papa trisikad driber unya pugson sa anak mopalit anang tumbler nga tag 800 intawn! Oiiiiiii! Unya dili na motunga sa ekwelahan kun dili mapalit!!! Waaaaaaaaa! Wla man nag ingon-ani akong mga anak, mosabot man sila mo ingon ko wla mi kwarta. Tagaan pako ug pamiliti kun wla na jud ko! Hay, salamat jud Lord!

Karon, sus tawn… Gamayng kasaba, nag lu-eb na? Hala ka! Maka drama, one whole! Unsaon nalang! Kalisod na lang i-istorya kay daghan kaau ug rason. Bitaw, kanang gamay nga disciplina sa eskwelahan. Kanang malabayan ug eraser! Hala! Uso kaau na sa una. Karon, hala! Dako na kaau ang issue… Wla jud ko kasabot, maskin gi esplikar na jud na ug kapila, wa jud ko ka gets! Unsa diay mawala kun malabayan ug eraser atong mga anak oi? Ha? Pride nato? Sus! Magpasalamat ta oi nay moputol sa sungay sa atong mga anak labi wla ta sa ilang kiliran kanunay.

Kasabot man ko nga nay daghan maestrang abusado, labi na karong panahona nga palabi sad ka abuser, nga manghikap na sa atong mga bata kana sila. Kana siguro, mo react nako. Nah! Ma atlan palang bayot ang maetro sa akong anak, nah! Makapatay jud kog anang panahona.

Lagi, magsugod sa simple nga buluhaton pero man sad gamayng disciplina sa maetra… ayaw sad tawn mo palabi oi! Kanang lang guro, lisod sad kay dili tanan bata himsog. Daghan na sad karong panahona ang mga bata, luyang ug masakiton nga wla lang damha masakiton diay.

Pero sad tawn oi. Mga ginikanan, palihog lang sad ayaw isarado ang inyong pangisip nga dili sa tanan panahon pwde nato ipahigayon ang tanan gusto sa atong anak. Papaningkamoton sad nato sila para makab-ot nila ilang mga ambisyon oi!

Oo, natural mana nga ganahan ta ug nindot nga butang. Ako bitaw, naningkamot manarbaho para naa koy mahatag sa akong mga anak maskin nindot na jud kaau iundang pero, inahan man ko. Naka nindot lang sa akong mga anak, naka hisgot na jud ko sa ilaha nga wla koy kwarta ha! Kinahanglan ko manarbaho ha para naa tay kwarta, dili pwede mag sge lang ta huggy ani kay wla tay makaon. Ang kwarta sad, dili pwede sge palit unsa imo gusto kay mas importanti naa tay makaon kay butang! Ok! Magstorya ko sa mga bata ana oi unya magtigom mi para makapalit ug CP ug uban gamit nga dili kaau importanti. Ok!

December 7, 2022
Image: our won

6
$ 0.11
$ 0.10 from @LiquidOcelotYT
$ 0.01 from @yoieuqudniram
Sponsors of Jento
empty
empty
empty
Avatar for Jento
Written by
1 year ago

Comments

nasubraan ug bk ababy sis, kabaw ka nag problema ana nga mga bata, ang mag ginikanan gyud kya sila mismo wal amaka disiplina . dili lang unt aitugot s akahitas an nga in anag batasan akog mga anak kung wala ko sis

$ 0.00
1 year ago

damn the abusers

$ 0.00
1 year ago

Mao bitaw ang uban nasobrahan na. Maayo na lang ni akong mga anak kay kasabot sa among kalisod. Ilang kwarta hinatag sa ninang ihatag pa para naa mi palit bugas ug sud-an. Pero among silingan, sud-an nila dili gani mantikaan o adobo, nanglood na ug dili mokaon unya mga ginikanan naninda sa sari-sari store ang pangita. Diba, paet gyud kung ing-ana.

$ 0.00
1 year ago

Grabe sad friend nuh. Naa bitaw uban bata na pugson ang mga ginikanan paliton ang ilang gusto tas kung dili mapalit manglood.

$ 0.00
1 year ago

Grabeha bitaw kay iyang papa tawn kay trisikad driber lang baya. Tag 800 tawn ang flask and pila ra intawn ang kita sa trisikad driber. Nagsakit jud akong heart nakadungog sa storya!

$ 0.00
1 year ago