Poppy seed cakes

5 14
Avatar for Dimke
Written by
3 years ago
8 persons--- 60 min

Ingredients 8 people

Dough

60 dkg of flour

6dkg of sugar

3 egg yolks

12dkg margarine

1 germ cube (fresh yeast)

2dcl of milk

a bit of salt

Stuffing 1

25dkg walnut rack

20dkg of sugar

6dkg margarine

1dcl of milk

Stuffing 2

25dkg poppy

20dkg of sugar

6dkg margarine

1dcl of milk

Preparation

Divide the kneaded dough into 6 equal parts (obligatory) and leave them to rise for half an hour. Roll out the dough * obligatory * to a size of 25 × 25 cm, coat with the filling (3 walnut pods-3 poppy seeds) according to your wishes. Before baking, coat with egg.

Pleasant people

6
$ 0.47
$ 0.47 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Dimke
empty
empty
empty
Avatar for Dimke
Written by
3 years ago

Comments

Odličan recept!

$ 0.00
3 years ago

T o je potica...nije štrudla. Potica se pravi iz kvašenog testa. A štrudla iz vlečenog testa( nema kvasca) Potica može se filovat sa više nadjeva..Al najznanije je nadjev od mletih oraha. sto ljepše se savija..tolike ljepša če biti unutra. Razmjer u koluticima mora biti 1:1 to znači testo fil...testo fil...u iztoj količini

$ 0.00
3 years ago

Hahaha podsetio si me sa ovom strudlom na jednu moju dogodovstinu. Za vikend sam bila kod mojih na selu i strudla sa makom je nezobilazna poslastica kada god idemo. Ja sam ti se fino najela strudle (u nenormalnim kolicinama posto je obozavam) i ne znajuci otisla u ponedeljak da radim sistematski za posao. Izmedju ostalog radi se i test na droge i opijate. Zamisli ja pozitivna. Napravim naravno haos jer znam da nisam nista nikada koristila i da je nemoguce da budem pozitivna na opijate (zamisli jos heroin u pitanju kao najgori narkoman). I onda u razgovoru sa doktorkom utvrdimo da je mak u stvari problem. Nista strasno, ponovila sam analize kroz nedelju dana, ali eto, ako neko ide da radi testove neka se mane strudle :D

$ 0.00
3 years ago

E pa Dimke gde me nadje nocas sa štrudlom!Odavno nisam sa orasima pravila...dao si mi ideju!

$ 0.00
3 years ago

Eto drago mi je ma zakon su kolaci kazem davio sam se kao mali obozavam i sad al onako

$ 0.00
3 years ago