Bu Beni Buraya Yazdırdı(Readcash,Noiseapp)En Büyük Motivasyonum

2 32
Avatar for CryptoMan4
1 year ago
Topics: Photos, My blog, Hope, Article, Ideas, ...

Merhaba arkadaşlar

Yeni bir yazı ile sizlerleyim. Yazmaya başladım ama ne yazacağımı bilmiyorum. Her gittiğim gibi yazmaya başlamayayım, ne yazacağıma dair bir fikir olacak. Arkadaşım Rusty az önce son gönderii ziyaret etti. Arkadaşım Rusty, beni ziyaret ettiğine dair bildirimi elindekilere ne kadar memnun bilemezsin. teşekkürler. Keşke beni her zaman ziyaret etsen.9

Yukarıdaki satırları yazarken ne yazacağım konusunda bir fikrim vardı. Bugünkü yazımda Readcash'te yazmamı yeniden yazmam gerektiğini anlatacağım muhtemelen. hadi girme... okuma iyilar..

Sponsors of CryptoMan4
empty
empty
empty

Buraya yazma motivasyonum

Bildiğiniz gibi ilk başta Noisecash  platformunu keşfettim ve orada paylaşmaya başladım. Noisecash  platformunun hemen hemen ilk kullanıcılarından biriyim. Ama ne yazık ki orada çok iyi bir kâr elde etmemeliyiz. Neden Bilmiyorsun. Tabii ki başta iyi para kazanıyordum ya da öyle sanıyordum. bunu neden söyledim?

Noisecash'te olduğu gibi, Noiseapp'ın bu güncellenen sürümünün ilk kullanıcılarından biri oldukları için çok zıt. hadi arkadaşlar linke tıklayın büyük ses verin..

Davet bağlantım:  https://noise.app/invite/rwhfubzg

https://noise.app/Oblomov4

Çünkü Readcash platformunu keşfettikten sonra, diğer kullanıcıların aylık kazançlarını aktardıklarında neredeyse hiç kazanmadığımı fark ettim. Çünkü bir yıl boyunca 0,08 BCH kazandım. Ama readcash platformundaki diğer kullanıcılar aylık kazançlarını ödemede onlar benim bir yılda kazandığımın 3 katını kazanıyorlar. Bunu yapmakta çok kaldı ama moralimi yüksek tuttum ve asla pes etmedim. Noisecash platformunda paylaşımlara devam ettim. çünkü kazandıkları oralardaki kredi borcunun giderleri gibi bir hedefim vardı. Bu yüzden asla pes edemem. Kredi borcum her geçen gün artan faiziyle artıyordu. Bu nedenle, yeni bir kazanç platformu bulmam gerekiyordu. Bu arayış sayesinde Readcash platformunu keşfettim. Ve nasıl yapmaya başladı. Paylaşılan makaleleri okudum. Kullanıcılara soru toplama ve sonunda readcash platformunun nasıl anlaşıldığını anladı. Ve düzenli olarak yazılar yazmaya ve diğer arkadaşların yazılarını okumaya başlayın. Birkaç makaleden sonra Rusty'nin ziyaretini beklemeye başladım. Her gün yazı yazma ve bildirimlerde diğer kullanıcıların yazılarını okuyorum. Neredeyse bir hafta sonra arkadaşım Rusty de beni ziyarete geldi. Noisecash platformunda 1 yılda kazandığımın 3 katını 4 ayda kazandım.

Evet, kazanmaya başlıyorum. Piyasa yükseldiğinde biraz Bitcoincash takas ederek. Yazma motivasyonum olan kredi bonomun 40 taksitinden 1'ini ödedim. Artık mutlu değilim. Her gün makaleler yazıyorum ve arkadaşım rusty beni ziyaret ediyor. Tabii ki her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi iyi giden işim de piyasaya sürmeye başlamaya başlayınca sekmeye geçinur. Yeni ay ile birlikte kripto koruma yeşil halıda, kırmızı halıda yürümeye başladı. Başta arkadaşım Rusty olmak üzere sponsorlarımı ve okuyucularımı kaybetmeye başladım. Ama pes etmedim ve yazmaya ve okumaya devam ettim. çünkü sizi yazmaya ve okumaya iten motivasyonum hala yerinde ve gün toplamada artıyor. Bu vazgeçmem için bir engeldi. Vazgeçmemeliydim ve pes etmedim. Hedefleri koydum, ve bu yüksekliklere ulaşmaya devam etmeyi ve okumaya devam etmeyi amaçladım.

Son sözler .

Bir yazının ve bir günün daha sonunun buluşması. Yine ne yazacağıma dair gizli bir düşüncenin olmadığı bir yazıya başladım. Ve ne yazmaya karar verdim diye bir fikirle yazının sonunda. Umarım bu yeni gönderiyi beğenirsiniz ve okurken sıkılmazsınız. Yarın ne yazacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Ne yazmam gerektiği konusunda bana yardımcı olmak isterseniz düşüncelerinizi yorum bölümü yazarsanız çok mutlu olurum.

Benebi'yi hala NoiseCash'te takip etmiyorsan seni oraya davet ediyorum. Orada da buluşalım. Orada bana merhaba de. Bir sonraki yazıda inşallah. Güle güle.

Feragatname

Bu yazıdaki tüm düşünce ve duygular bana aittir. Hiçbir yerde başka yerde çalınmamıştır.

2
$ 0.20
$ 0.20 from @Coolmidwestguy
Sponsors of CryptoMan4
empty
empty
empty
Avatar for CryptoMan4
1 year ago
Topics: Photos, My blog, Hope, Article, Ideas, ...

Comments

Best of luck earning more here. Just keep writing and engaging with others. Those are some great photos friend. :)

$ 0.00
1 year ago

Çok teşekkür ederim dostum😉

$ 0.00
1 year ago