Cheers to my 2 years of being a read.cash user.

I'm so happy to reach this milestone today. I never thought I can still celebrate this moment as I'm absent in the past months. Thank you to all who have been part of my 2 years journey here in read.cash. To the green baby, my read.cash friends and everyone who have been with me, thank you so much.

And special thanks too to my friend @Jeansapphire39 for the sponsorship payment I had received today. Thanks always sis.

2
$ 0.16
User's avatar
@BCH_LOVER posted 7 months ago

Comments

Congrats sa 2 years sis nga hangtud karon alive gihapon ta direng dapita hehehe bisan ug ma missing ta usahay dghan man gud tag obligasyon na dapat mauna aja! Lang gihapon ta☺️

$ 0.00
7 months ago

Daghang salamat sis... Lagi sis, usahay di ta Kay blog Kay busy kaayo ta sa atong life pero kung mag ka time, fighting gihapon ta diring dapita.

$ 0.00
7 months ago

Gratz sis! Dalia sa adlaw ba. Mkamingaw mn ang dating read nho nga everyday jud ta naay blog dri nga side.

Welcome sis ug salamat pud. Maayung buntag!

$ 0.00
7 months ago

Daghang salamat sis... Lagi sis, makamingaw jud to nga time nya bibo kaayo atong interaction diria.

Maayong hapon sis.

$ 0.00
7 months ago

Two years ka na din pala sis, your friend is so kind, congrats to you.

$ 0.00
7 months ago

Kaka two years ngayon sis... She's really kind sis. Thanks to her.... Thank you sis.

$ 0.00
7 months ago