بهترین نکات سفر - راهنمای کامل

0 13
Avatar for traveling
3 years ago

اینها بهترین نکات مربوط به سفر برای کمک به شما در صرفه جویی در هزینه و سفری عالی است. در مورد نحوه سفر به دنیا کنجکاو هستید؟ من سالهاست که به عنوان یک عشایر آنلاین به دور دنیا سفر می کنم. برای رزرو سفر به صورت آنلاین و با تخفیف به کد تخفیف مستربلیط و تخفیف فلایتیو مراجعه نمایید.

و من نکات مفیدی درباره سفر دارم که می توانم از سفر به اشتراک بگذارم.

مسافرت من از زمانی شروع شد که کارم را رها کردم و از میامی به گواتمالا پرواز یک طرفه انجام دادم و به سمت ناشناخته ها پریدم و در حالی که مشغول یک ماجراجویی حماسی در سراسر جهان بودم ، زندگی قدیمی ام را پشت سر گذاشتم.

این تجربه یک سواری وحشیانه بوده است - سفر به بیش از 50 کشور جهان ، ملاقات با افراد بی شماری ، و من از زمان ترک خودم یک تن یاد گرفته ام!

ماجراهایی مانند اتومبیلرانی در سراسر آمریکا ، اردو زدن در گرینلند ، کوه پیمایی در افغانستان و موارد دیگر - جهان یک معلم شگفت انگیز بوده است.

من سرانجام نوشتن در مورد سفر خود را به یک وبلاگ مسافرتی موفق تبدیل کردم و به عنوان بخشی از کار رویایی خود به طور منظم به سفر خود ادامه می دهم.

اما برای جشن سفرم (سالگرد سفر) هر ساله ، من این راهنما را با مجموعه ای از بهترین نکات سفر خود به روز می کنم تا به شما کمک کند پس انداز کنید ، ایمن بمانید و دیگران را ترغیب کنید تا به آنجا بروند و دنیای ما را کشف کنند.

نکاتی برای آسان کردن سفر

1: صبر مهم است

صبر نکته برتر سفر من است. چیزهایی را که نمی توانید کنترل کنید عرق نکنید. زندگی برای عصبانی شدن خیلی کوتاه است

خودپرداز بی پول است؟ عالی! با یک سفر جاده ای برنامه ریزی نشده به شهر بعدی بروید و کاوش کنید. من می دانم که ممکن است گاهی اوقات سخت باشد ، اما فقط یک نفس عمیق بکشید و به خود یادآوری کنید که ممکن است بدتر هم باشد.

2: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت ، زود بیدار شوید

قبل از طلوع آفتاب بلند شوید تا بهترین جاذبه ها را برای خودتان داشته باشید در حالی که از ازدحام گردشگران زیاد جلوگیری می کنید. همچنین به دلیل تابش نور نرم ، زمان جادویی برای عکس ها است و تعامل با افراد محلی که برای روزشان آماده می شوند معمولاً آسان تر است.

آن عکسهای کارت پستال مسافرتی اینستاگرام را می خواهید؟ شما باید قبل از اینکه بقیه ظاهر شوند ، به آنجا بروید. نواحی طرح دار در صبح نیز خطر کمتری دارند. افراد سخت کوش صادق زود بیدار می شوند؛ کلاهبرداران و مجرمان می خوابند

3: زندگی روزمره اطراف خود را مشاهده کنید

اگر واقعاً می خواهید احساس تپش قلب یک مکان را بدست آورید ، یکی از نکات مورد علاقه من در سفر این است که چند ساعت را در پارک یا گوشه ای از خیابان شلوغ بنشینید و خودتان فقط به دیدن زندگی روزمره در مقابل خود بپردازید. .

سرعت فکر خود را کاهش دهید و به جزئیات اطراف خود بسیار توجه کنید. بوها ، رنگ ها ، فعل و انفعالات انسانی و صداها. این نوعی مراقبه است - و مواردی را خواهید دید که قبلاً هرگز متوجه آنها نشده اید.

4: گاهی به خود بخندید

هنگام سفر به مکان های جدید قطعاً چندین بار مانند یک احمق به نظر خواهید رسید. به جای اینکه خجالت بکشید ، به خود بخندید. از پیچیدن نترسید و زندگی را آنقدر جدی نگیرید. آروم باش!

هنگامی که راننده اتوبوس را مجبور به ایستادن کردم تا بتوانم فوراً در کنار جاده آبگیری کنم ، یک اتوبوس پر از گواتمالایی با خوشحالی خندید. بازگشت به اتوبوس و خندیدن با آنها دوستان جدیدی برای بقیه سفر به من داد!

5: سرعت خود را کم کنید تا از سفر خود لذت ببرید

لطفا سعی نکنید 6 کشور را در 6 هفته سفر قرار دهید. همه چیزهای خوب وقتی اتفاق می افتد که واقعاً برای کاوش وقت بگذارید. درباره فعالیتهایی که در کتاب راهنمای شما وجود ندارد اطلاعات کسب خواهید کرد و با افرادی که مشتاق نشان دادن شما هستند آشنا خواهید شد.

صادقانه می توانم بگویم که هیچ کدام از بهترین تجربه های سفر من در چند روز اول ورود به جایی اتفاق نیفتاده است. برای لذت بیشتر ، زمان بیشتری را در مکانهای کمتری سپری کنید. قول می دهم که اوقات بسیار بهتری خواهید داشت!

6: گهگاه داوطلب شوید

این نکته را به خود اختصاص دهید که در سفر برخی از وقت خود را برای انجام پروژه های ارزشمند داوطلب کنید. این نه تنها یک تجربه بسیار ارزشمند است ، بلکه در ضمن پیدا کردن دوستان جدید اغلب در مورد کشور و مردم آن بیشتر خواهید آموخت.

یک سایت عالی به نام Grassroots Volunteering فرصت های داوطلبانه وجود دارد که می توانید فرصت ها را در سراسر جهان جستجو کنید. فقط مراقب داوطلبانه باشید و تحقیقات خود را انجام دهید ، زیرا کلاهبرداری های زیادی نیز وجود دارد.

7: بسیاری از عکسهای سفر حماسی بگیرید

به این نکته سفر توجه کنید. ممکن است فقط یک بار در طول زندگی خود این مکان ها را ببینید و با این افراد ملاقات کنید. آنها را برای همیشه با تعداد زیادی عکس به خاطر بسپارید! نگران این نباشید که مانند "توریست" به نظر برسید. عکس های عالی بهترین سوغات هستند.

هزینه آنها هیچ هزینه ای ندارد ، به راحتی قابل اشتراک گذاری است و در چمدان شما جایی نمی گیرند. با دیگران نیز از خود عکسهای زیادی بگیرید ، این عکسها مهمتر از عکسهای کارت پستالی شما هستند. فقط به یاد داشته باشید که به محض گرفتن عکس ، مهم است که از پشت لنز خارج شوید و از دیدن لذت ببرید.

8: دلسرد نشوید

هیچ چیز غیر ممکن نیست. اگر برای رفتن به جایی یا انجام کاری مشکل دارید ، تسلیم نشوید. شما هنوز بهترین راه حل را پیدا نکرده اید یا فرد مناسبی را ملاقات نکرده اید. به کسانی که می گویند این کار انجام نمی شود گوش ندهید.

پشتکار نتیجه می دهد. من نمی توانم به شما بگویم که چند بار به من گفته شده که کاری که می خواهم انجام دهم امکان پذیر نیست ، بعداً برای اینکه ثابت کنم اشتباه است ، بعداً به هر حال گوش نمی دهم و سعی نمی کنم. بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد چیست؟ شکست پایان جهان نیست!

9: از منطقه راحتی خود خارج شوید

خود را به چالش بکشید تا چیزهایی را که معمولاً به شما اضطراب می دهند ، امتحان کنید. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، اضطراب بیشتر از بین می رود. کوهنورد نیستید؟ بیشتر پیاده روی کنید. در صحبت با غریبه ها مشکلی دارید؟ با همه صحبت کنید از غذای عجیب می ترسید؟ عجیب ترین چیزی را که می توانید پیدا کنید بخورید.

دلیل اینکه این کار در هنگام سفر بسیار خوب است این است که همه چیز از قبل متفاوت است ، چه تجربه جدید / ناراحت کننده ای وجود دارد؟ هیچ کس نمی داند شما در اینجا کی هستید ، شما می توانید کاملاً خودتان را دوباره اختراع کنید.

2
$ 0.00
Avatar for traveling
3 years ago

Comments