Naughty_boy_davil_boy part-1

0 12

Naughty_boy_davil_boy part-1

Shala Kuwa Jamai, anda belum lulus gadis itu dan untuk berkahwin, anda harus mengahwini gadis yang soleh seperti saya. Sekarang lihat, saya akan memberi anda terapi sedemikian sehingga saya tidak akan membicarakan perkahwinan lagi. Dia berkahwin, lari dari beranda dan melihat orang juga berdiri di sana. Saya akan meluruskan gigi anda dengan terapi. Anda tidak dapat membayangkan Uganda, buaya hitam. - (Ruhi Chowdhury, isteri yang baru menikah, mengatakan hal itu kepada tunangnya Juvran Mehboob Mugdha. Dan pengantin perempuan yang malang itu menatap wajahnya dan bertanya-tanya apa yang sebenarnya berlaku?) Ruhi duduk di atas katil dan mengucapkan kata-kata, memandang wajah Ruhi dengan wajah terpesona. Ruhi semakin marah kali ini kerana Mugdhar tetap diam. Ruhi: Fazil Pola, senyum dengan saya, saya tidak tahu apa yang harus saya katakan, atau saya akan memberi anda terapi lipas. Terpesona: Apa yang anda katakan? Amma, saya tidak dapat memikirkan apa-apa, dan Eva, mengapa anda bercakap seperti itu? Ruhi: Letakkan di kepala anda mulai sekarang bahawa ,,,, pertama 1. Saya tidak dapat disentuh 2. Saya tidak boleh terikat dengan apa-apa kerja 3. Saya harus menolong semua kerenah saya 4. Pendidikan tidak masuk kepala saya, saya tidak mahu melakukannya lagi Ruhi Chowdhury, apa benda ini? Anda fikir saya akan menjadikan hidup saya penuh dengan kenakalan sebagai tahanan seperti ini, tetapi saya fikir saya akan berdiri dan menontonnya. Letakkan kata-kata ini di kepala anda dengan baik, dan saya suka tidur lena. Sekiranya saya mengganggu tidur saya, saya tidak akan membuat anda hidup lagi. Menarik, dia tersenyum dan pergi ke bilik cuci dengan pakaiannya. Dan terpesona, katanya dalam fikirannya, Terpesona: Ratu Iblis, saya ingin melihat berapa banyak kerosakan yang boleh anda lakukan. Apabila kenakalan anda bertambah, percintaan saya akan berada di tahap itu. Saya juga ingin melihat berapa banyak kemungkaran yang dapat dilakukan oleh anak perempuan nakal saya. Perkara? Sudah lama saya tidak mengatakan apa-apa kerana saya ingin melihat seberapa pantas saya dapat bercakap dengan ratu nakal. . - Terpesona, Ruhi keluar dari bilik dan tertidur seperti itu. Terpesona, dia memanggil Ruhi sekali, tetapi melihat Ruhi tidak mendapat respons, dia memanggil lagi. Ruhiyya, adakah atap Tuhan retak atau tidak? Selamatkan saya, tidak ada yang mahu mati begitu cepat, Bapi, selamatkan saya. Jangan membuat rumah suami anda begitu lemah sehingga bumbungnya akan bocor, jangan bangun, ganti pakaian anda, makan sesuatu dan kemudian tidur, jangan bangun awal ,, Ruhi: Menantu Kuwaa, keberanian anda yang hebat, anda merosakkan tidur saya, saya adalah anda Tidak dapat mengawal kemarahannya, Ruhi menggigit tekak yang terpesona dan tidak menyangka bahawa pondok yang terpikat itu akan menggigit. Yang terpesona menutup matanya. Ruhi menggigit dengan kuat. Dan ketika terpesona, dia tertidur lagi sambil menggigit tekaknya. Menarik, dia menarik Ruhi. Dia meletakkan Ruhi dengan baik dan membuka perhiasan tubuh Ruhi. Dia juga menanggalkan tudung dari kepalanya dan memandang Ruhi yang terpesona dan ketawa. Kegilaan hanya tumbuh di kepala saya, tidak ada perkara seperti kecerdasan. Sekiranya anda menggigit saya di kerongkong, saya rasa besok semua orang akan malu dengan anda, dan saya akan melihat wajah malu anda. Iss Ray begitu terpesona melihat wang nakal itu, sekarang siapa yang akan mengatakan gadis ini apabila melihat wajah ini sangat nakal ,, Ruhi yang terpesona terbaring di satu sisi dan tempat tidur yang terpesona terbaring di sisi, dan memandang Ruhi, yang terpesona tertidur sebentar. Kira-kira pukul dua pagi, pesona bangun, melihat dirinya sendiri dan cuba memahami di posisi mana pesona itu sebenarnya terbaring. Dia memandang Ruhi yang terpesona dan melihat bahawa Ruhi sedang tidur dengan selesa dengan wajahnya di leher yang terpesona dan memegang leher yang terpesona dengan satu tangan, salah satu kaki Ruhi di perut yang terpesona. Mugdha tidak dapat melepaskan dirinya dengan cara apa pun kali ini, dan jika ada yang menyentuh tubuhnya, Mugdha tidak akan tertidur. Tetapi Ruhi merasakan perasaan yang berbeza ketika menyentuh tubuhnya. Nafas Ruhi sedang membuat arus di badan Mugdha. . Pada waktu pagi, terpesona dengan jeritan Ruhi, Mugdhar bangun, walaupun sebelumnya

1
$ 0.00

Comments