Paprikas sa piletinom

9 21
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Sastojci 

Potrebno je:

  • 1 pile

  • 1 kg krompira

  • 1 dl ulja

  • 1 šargarepa

  • 1 paradajz

  • 1 kašičina paradajza iz tube

  • 2 glavice crnog luka

  • 1 paprika

  • aleva paprika

  • peršunov list

  • mleveni biber

  • so

Priprema

1

Očišćeno pile iseći na komade i oprati.

2

Na zagrejanom ulju ili masti propržiti sitno iseckan crni luk, dodati na kolutove isečenu šargarenu, isečenu papriku, meso, posoliti po ukusu, sipati pola čaše vode i dinstati uz povremeno dolivanje vode. Kada je meso upola kuvano dodati kašičicu paradajza iz tube, malo aleve naprike, očišćen i na kocke isečen krompir, naliti pola litra vode i sve zajedno kuvati dok ne bude gotovo. Kuvan paprikaš skinuti sa vatre, umešati pola kašičice sitno iseckanog peršunovog lista i malo mlevenog bibera

12
$ 0.00
Avatar for pavlee
Written by
3 years ago

Comments

Često pravim ovo jelo zaista je odlično i praktično

$ 0.00
3 years ago

Kao čovjek koji sam odrastao u kraju bogatom ribama tradicionalno sam zaljubljenik Fiš paprikaša. Pileći paprikaš je sasvim ok ali manjak mu je taj što je sastojak samo jedna vrsta mesa,

$ 0.00
3 years ago

Ukusno izgleda, mora da se spremi cim prodju vrucine!

$ 0.00
3 years ago

Ne kuvam po receptu,ja to onako od oka mada ovo mi deluje ukusno.

$ 0.00
3 years ago

Baš nešto vrlo retko kuvam paprikaš,moraću ovih dana da ga spremim.Hvala za ideju!

$ 0.00
3 years ago

Odlican predlog za danasnji rucak. Nove ideje su uvek potrebne

$ 0.00
3 years ago

super eto imamo ideju kako da spremimo rucak.

$ 0.00
3 years ago

Paprikas sa piletinom, mogla bi svaki dan da ga jedem, to je prakticno starinso jelo, moja baka cesto spremala i to skroz na prost nacin i uvek mi je bilo ukusno.

$ 0.00
3 years ago