noise.cash Geçen ay gördüklerim, öğrendiklerim, yaptıklarım.

0 39
Avatar for mukadder
3 years ago

Beyler, tesadüfen bir ay önce noise.cash'e üye oldum. Çevreyi beğendim. Acemimle ne paylaşacağıma dair hiçbir fikrim yoktu. O zaman kuralları da o kadar sert değildi. Rastgele paylaştım. Ama hiç spam yapmadım. Bunu asla emilecek saygı duyduğum için yapmam. Sonra 2. gün eksik. Hatayı kendim aradım. Kendimi geliştirmem ve daha yaratıcı bir şekilde paylaşmam ilerleyerek fark ettim. Pes etmem. 1 aydır aktif gönderiler yaptım. Takipçilerim arttı. noise.cash bir ipucu göndermeye başladı. Hepsinden iyisi, kripto para birimi hakkında çok şey öğrendim. Şimdi öğrendiklerimi insanlara biraz da olsa anlatıyorum. ve burada daha öğreneceğimi biliyorum. Alınma. Kendini geliştir. arkadaşları paylaşılanlara rağmen cezalandırılacağını söylüyor. noise.cash bunlar hesaba katacak ve düzeltecektir.

2
$ 0.00

Comments