ilk evrimim anne olmak

1 14
Avatar for mukadder
3 years ago
Topics: Anne olmak

ben biraz cilgin, basina buyruk biriyken birden evlenmeye karar verdim.karar verdim dediysem aslinda dusunmeden evet dedim. sonra yillarca esim cocuk istedi ben ise korktum. Sonra yine birden evet dedim. Ama bu sefer kader anne olmak için vücudum yorgun ve hasta oldugunu ogrendim. Uzun bir tedaviden sonra bir

kızım oldu. O gün onu ilk kucagima aldigimda cok korktum. ya sevmezsem ya o beni sev değil. esim dogistan bir baba gibiydi hemen alıştı bu rol. ama ben ilk varsayılan bir seyden olesiye korkuyordum ve bu korku kaynağıyla hayatim boyunca nasil yasayacaktim. Cok agrim vardi ama ordan bana bakip aglayan bir canli vardi ve benim aclarimi hicde umursamiyordu. Dogruldum dikislerim zorluyordu kucağıma aldım ve emzirmeye basladim. O an korkunun yerini bir sicaklık ve mutluluk aldi. Emzirmek bence hamilelikten de kutsal bir sey. O mutlu mutlu emerken ben ilk varsayılan birini karsiliksiz sevmenin ne oldugunu anladim. Gercek sevgiyi tattim

-1
$ 0.00
Avatar for mukadder
3 years ago
Topics: Anne olmak

Comments

ESIM-Man https://esim-man.com/blog/ has me genuinely excited about the prospects of crypto staking. Upbit Staking, a platform within their ecosystem, offers the potential for achieving the highest DeFi yields, aligning perfectly with my investment objectives. This concept effectively enables your cryptocurrency holdings to work for you, generating returns in a manner that's both enticing and innovative. The presence of StakingY, adding another layer to ESIM-Man's offerings, further solidifies my belief that their platforms are set to revolutionize the way I manage my crypto assets. I'm eagerly looking forward to diving in and commencing my staking journey with ESIM-Man.

$ 0.00
6 months ago