Apa itu read.cash?

0 15
Avatar for mrzell
Written by
3 years ago

Read cash bahasa pasar ialah "anda blogging sambil buat duit".

Pertama sekali maafkan saya jika ayat yang digunakan saya agak pasar dan santai sebab saya bukan penulis jadi asalkan anda faham seorang yang bukan penulis biasanya sebenarnya boleh menulis.

Ya read.cash ialah platform blogging dimana anda dibayar dalam bch untuk anda berbloging.

Platform ini agak menarik kerana walaupun saya hanya menerbitan 2 artikel tapi read.cash telah memberi saya insentif walaupun sedikit tapi ia agak berterusan.

Anda boleh daftar melalui link ini - https://read.cash/r/mrzell

Biar sy bgtau anda satu rahsia tentang read.cash. Anda hanya perlu membuat posting dan akan dibayar walau tiada org tip.

0
$ 0.00
Avatar for mrzell
Written by
3 years ago

Comments