Tal on aega mõelda, kas ma ignoreerin teda või mitte

0 23
Avatar for moli
Written by
3 years ago

Need võistlused on erinevad

Estonian

Chalte chalte hum kho jaaye

Ma tahan sind uuesti

Ma ikka tahan sind (2)

Sellest ajast peale olen istunud ülikooli sööklas. Praegu olen kõige kõrgemal tüütusel. Ma vaatan pettumust väljendades enda ees istuvat Saarat. Ta jätkab kurva ilmega Arijit Singhi laulude kuulamist. Ta mängis oma mobiiltelefoniga laulu seitse korda. Jätsin laulu sõnad pähe. Ma võin minna isegi siis, kui unustan oma nime, kuid ma ei unusta kunagi sõnu. Ma arvan, et kui mobiiltelefon oleks elus, lööks see Sarahi põske ja ütleks: "Kas sa ei näe teist lugu? Mul on selle loo mängimisel igav." Kuid see pole enam võimalik. Nii et kehv mobiiltelefon Babaji mängis seda lugu korduvalt ja vastavalt Sara juhistele.

Ja ma ei saa paigal istuda.Olen nagu haige. Ma haigestun alati, kui ma millegi pärast liiga ärritun. Kuigi lõpuks oksendamist enam ei juhtunud. Nii et võib-olla mitte seekord.Kuid mul pole enam võimalik sellises kohas istuda. Nii et ma ütlesin Sarahile

"Kui kaua?"

- Mis, kui kaua?

- Oh, kui kaua su hullus kestab?

- Kas see tundub teie jaoks hull?

'Siin see on.

"Teil pole emotsioonidega midagi pistmist, Maisha?Kas sa ei saa natuke nutta?

- See on imelik, miks sa võid ilma põhjuseta lihtsalt nutta?

'Siin see on. Miks üldse ilma põhjuseta nutta. Aga ma nutan palju. Tundub, et mul oli X!

- Millest lollusest sa räägid nagu pöörane? Milline on seos nutmise ja X vahel?

Vend jooksis oma koju, mina jooksen ka talle järele. Kui ma täna selle kätte saan, siis ma tapan selle ja teen sellest kartulit.

Tum mere ho iss pal mere ho

Kal shayad te alam naa rahe

Kuch aisa ho tum tum naa raho

Kuch aisa ho hum hum na rahe

Need võistlused on erinevad

Chalte chalte hum kho jaaye

Ma tahan sind uuesti

Ma ikka tahan sind (2)

Sellest ajast peale olen istunud ülikooli sööklas. Praegu olen kõige kõrgemal tüütusel. Ma vaatan pettumust väljendades enda ees istuvat Saarat. Ta jätkab kurva ilmega Arijit Singhi laulude kuulamist. Ta mängis oma mobiiltelefoniga laulu seitse korda. Jätsin laulu sõnad pähe. Ma võin minna isegi siis, kui unustan oma nime, kuid ma ei unusta kunagi sõnu. Ma arvan, et kui mobiiltelefon oleks elus, lööks see Sarahi põske ja ütleks: "Kas sa ei näe teist lugu? Mul on selle loo mängimisel igav." Kuid see pole enam võimalik. Nii et kehv mobiiltelefon Babaji mängis seda lugu korduvalt ja vastavalt Sara juhistele.

Ja ma ei saa paigal istuda.Olen nagu haige. Ma haigestun alati, kui ma millegi pärast liiga ärritun. Kuigi lõpuks oksendamist enam ei juhtunud. Nii et võib-olla mitte seekord.Kuid mul pole enam võimalik sellises kohas istuda. Nii et ma ütlesin Sarahile

"Kui kaua?"

- Mis, kui kaua?

- Oh, kui kaua su hullus kestab?

- Kas see tundub teie jaoks hull?

'Siin see on.

"Teil pole emotsioonidega midagi pistmist, Maisha?Kas sa ei saa natuke nutta?

- See on imelik, miks sa võid ilma põhjuseta lihtsalt nutta?

'Siin see on. Miks üldse ilma põhjuseta nutta. Aga ma nutan palju. Tundub, et mul oli X!

- Millest lollusest sa räägid nagu pöörane? Milline on seos nutmise ja X vahel?

'Seos on olemas. Kui ta kuulis Arijit Singhi laulu, tahtis ta X pärast nutta, kuigi ta polnud X. Aga kui sa nutad ilma põhjuseta, ütlevad inimesed, et sa oled hull. Nii et ma arvan, et kui mul oleks X, siis ma nutaksin li.

- Alas, inimesed otsivad põhjust naerda ja sina nutmist. Pean tunnistama, et olete erakordne tüdruk.Te peate saama Nobeli preemia.

- Kas sa kiidad või solvad mind?

"Seda te arvate. Igatahes, kui Xi hobi on nii palju, kas te ei saa nii paljude tüüpide pakkumist vastu võtta?

- Kas ma ei leia kedagi, kes mulle meeldiks?

- Välistage need filmidialoogid. Kõik ajaira mõtted.

Keset meie vestlust astus Sion Bhai koos sõpradega sööklasse. Tema sõprade hulgas on Rahul Bhaiya, Sadab Bhaiya ja Fahad Bhaiya. See, et nad kõik neli on lähedased sõbrad, on neid vaadates mõistetav.Alati koos kolledži meeskonnas.

Sellest päevast alates üritan Zion Bhaiyat võimalikult palju vältida.Teda nähes meenub mulle lihtsalt sõna “tahan massaaži”. Vaatasin korra Zion Vaiyarit ja vaatasin pilgu. Teda vaadates arvan, et jooksen ja ütlen „armastus, armastus“.Kuid ma ei taha seda enam kunagi teha. Pean olema tema suhtes nõrk. Noh, vend Zion ei saa aru, et ma teda ignoreerin? Kas ta ei tunne end pisut halvasti?

Pagan, ma ei tea, mis see on. Tal on aega mõelda, kas ma ignoreerin teda või mitte. Ta tahtis lihtsalt, et jään tema taha. Miks ta siis end halvasti tunneb? Ta peaks olema õnnelik.

'Seos on olemas. Kui ta kuulis Arijit Singhi laulu, tahtis ta X pärast nutta, kuigi ta polnud X. Aga kui sa nutad ilma põhjuseta, ütlevad inimesed, et sa oled hull. Nii et ma arvan, et kui mul oleks X, siis ma nutaksin li.

- Alas, inimesed otsivad põhjust naerda ja sina nutmist. Pean tunnistama, et olete erakordne tüdruk.Te peate saama Nobeli preemia.

- Kas sa kiidad või solvad mind?

"Seda te arvate. Igatahes, kui Xi hobi on nii palju, kas te ei saa nii paljude tüüpide pakkumist vastu võtta?

- Kas ma ei leia kedagi, kes mulle meeldiks?

- Välistage need filmidialoogid. Kõik ajaira mõtted.

Keset meie vestlust astus Sion Bhai koos sõpradega sööklasse. Tema sõprade hulgas on Rahul Bhaiya, Sadab Bhaiya ja Fahad Bhaiya. See, et nad kõik neli on lähedased sõbrad, on neid vaadates mõistetav.Alati koos kolledži meeskonnas.

Sellest päevast alates üritan Zion Bhaiyat võimalikult palju vältida.Teda nähes meenub mulle lihtsalt sõna “tahan massaaži”. Vaatasin korra Zion Vaiyarit ja vaatasin pilgu. Teda vaadates arvan, et jooksen ja ütlen „armastus, armastus“.Kuid ma ei taha seda enam kunagi teha. Pean olema tema suhtes nõrk. Noh, vend Zion ei saa aru, et ma teda ignoreerin? Kas ta ei tunne end pisut halvasti?

Pagan, ma ei tea, mis see on. Tal on aega mõelda, kas ma ignoreerin teda või mitte. Ta tahtis lihtsalt, et jään tema taha. Miks ta siis end halvasti tunneb? Ta peaks olema õnnelik.

Sponsors of moli
empty
empty
empty

Thanks for your valuable time

2
$ 0.00
Sponsors of moli
empty
empty
empty
Avatar for moli
Written by
3 years ago

Comments