Učenje psa uz nagrađivanje hranom

6 18
Avatar for makeonline
3 years ago


Učenje i nagrađivanje hranom nije najbolji način učenja i nije prirodan. Ponašanje unutar čopora u prirodi se ne nagrađuje hranom, pa tako ni majka ne nagrađuje štence.
Hranom se ne povećava koncentracija štenca na izraz lica i oči vlasnika, štene će reagirati mehanički na ruku i džep s hranom.
Trening i učenje bez hrane pojačava dominantan položaj vlasnika nad psom, a hvaljenje pojačava njegovo zadovoljstvo nad izvršenjem naredbe.
Učenje uz hranu primenjivati samo kod posebnih vežbi ( na pr. poziva) i kod kompleksnijeg školovanja. Učenje pojedinih postupaka bolje je vršiti uz igru.

Nagrada za ispravno očekivanu radnju je igra sa vlasnikom uz natezanje platnene kobasice ili loptice.

6
$ 0.00

Comments

Najbolje oni nauce kroz pricu i ponavljenje jedno isto milion puta ako treba isto ko detetu, bez prisile bez naredbe bez fizickog dodira , samo prica i ponavljanje.

$ 0.00
3 years ago

Moje iskustvo sa mojim psima je takav da su sve ucili kroz pricu i kroz direktan kontakt sa ocima,nagradjivanje sa hranom nikad nisam koristila i uspesno su dresirani sem jednog koji je mnogo tvrdoglav ali nije vise od mene pa se ucimo i dan danas.

$ 0.00
3 years ago

Neces mi verovati bas sam pre par dana citao neke clanke vezane za dresuru, eto bio malo dokon pa se to naslo pod rukom. Odlican sazetak i istaknuta sustina.

$ 0.00
3 years ago