Koje jutjubere pratite?

4 17
Avatar for lukalaban1981
3 years ago

Dugo se kanim da napisem 1 post o jutjuberima, zašto, zato što postoje jutjuberi koji Vam daju signale za zaradu novca, uz određen rizik. Nemam nameru da Vam ovde trabunjam o babi prasetu, o onim mentolima što snimaju autotjun pesme ya retardirane poput Gazda Paje, Čode, Maje Berović i ostalih debila, nego o malo ozbiljnijim ljudima koji Vas teraju da učite i da se razvijate u različitim oblastima vezanim za informacione tehnologije.

Jedan od mojih favorita je jutjub kanal Pojačalo

https://www.youtube.com/c/Pojacalo/videos

Sjajni intervjui, dokazan autor kanala, čovek koji Vas tera da razmišljate i da se razvijate. Verujem da će Vas uplašiti dužina klipova, koja ume da bude i preko sat vremena, ali iz iskustva Vam pričam, proleti sat vremena, a niste ni osetili. Izuzetno zanimljiv lik, razne teme, duboko sam uveren da će svako tamo naći nešto za sebe, a možda će kao i ja da pronađe neko novo interesovanje, dakle za pojaćalo iskrena preporuka.

Sledeći je naš brat Nišlija

https://www.youtube.com/c/BalkanTechCrypto/videos

Postoji jedna tematika koja mene lićno jako zanima, kriptovalute. Neko će reći mačka u džaku, drugi će reči prodaja magle, a sa treće strane pametni trljaju ruke uzimaju novce i lepo zarađuju. Ukratko pre par godina Bitcoin je koštao oko 700$ sada kosta oko 10,000$ (14,09,2020) U prevodu, da ste kupili onomad 1 sad biste u džepu imali desetak hiljada dolara, ali to je ipak prodaja magle zar ne. Sad je kasno ulaziti u kriptosvet, jer je skupo, međutim ako ne želite da rizikujete pokušajte sami da zaradite svoj prvi Bitcoin tako što ćete gledati reklame, a onda pratite ovaj kanal, jer tamo mogu da se ćuju lepe novosti, koje kriptovalute su cenovno pale, a koje rastu, a nedeljom oko 21h na ovom kanalu je takoyvani lajv i uživo imate mogućnost da pitate koje kriptovalute imaju potencijal ya skok, a tamo se okupljaju ljudi sa lepim znanjem i zavidnim uspesima. Ovo je jedna krajnje jednostavna menjaćnica gde možete skupljati Kriptovalute, Altocoine, potpuno besplatno i vrlo jednostavno, moj savet, skupljajte, sve što je besplatno, nikad se ne zna, nešto se možda pokrene sa mrtve taćke i skoći mu cena, ovo govorim iz lićnog iskustva, delili su besplatno 1 coin, ali ya mene je to bila prodaja magle, dnevno oko 100 komada, a onda nakon par meseci na menjaćnici ste to besplatno mogli da prodate ya 1$ što u prevodu znaći zbog moje lenjosti i verovanja u teorije zavere, da je to prodaja magle, ispustio sam par hiljada dolara. Da Vam se to ne dogodi, yapratite našeg brata uz Niš i slušajte šta i kako on to radi, a ja Vam želim puno uspeha i sreće.

Link za besplatnu registraciju https://crex24.com/?refid=ntn527d7rxm8xrhe8ekk

Slika na koji naćin besplatno skupljate kriptovalute http://prntscr.com/uh4739

Na kraju jedan Mile tarot, ćovek koji proriće budućnost

https://www.youtube.com/c/ChicoCryptoConsultants/videos

Ako se mislite dal se šalim kad kažem Mile Tarot, ne ne šalim se ni najmanje, u pitanju je lik koji pravi sponzorisane klipove, e sad se pitate a gde sam tu ja? Jednostavno, zapratite čoveka, gledajte njegove klipove i ako ste u mogućnosti i želite da rizikujete na sopstvenu odgovornost, kupite kriptovalute koje on preporučuje, e sad je pitanje zašto? Opet jednostavno, čovek je jako uticajan u svetu kriptovaluta, prate ga mnogi i recimo 1 coin koji je on predložio da će imati vrtoglav rast je koštao okvirno oko 0,40$ a nakon njegovog klipa u narednih par sati taj isti coin je skočio na cenu od 0,80$ kako? Lepo, uticajan je mnogi su mu poverovali i pohrlili da kupe taj coin koji je on reklamirao i duplirali ulog odnosno zaradu. Ipak, to je ćovek koji pošteno kaže ja radim i sponzorisane coine, odnosno, osnivaći te kriptovalute ga plate da ih on pomene u klipu i pohvali ih i da to ima perspektivu, a onda se dešava rast cene tog coina, on ga je pomenuo, mnogi ga kupili i cena skaće. Naravno ovo nije sve 100% uvek i sve što radite u svetu kriptovaluta radite na vlastitu odgovornost i pre upotrebe posavetujte se sa Vašim lekarom ili farmaceutom. Još jedan savet, pare koje tu uložite zaboravite, jer lako može da se desi pad te kritovalute i vi ste na gubitku, zato budite strpljivi da ta cena skoči da budete u plusu, a ako ste u minusu, jednostavno to ste uradili na ličnu odgovornost. U svakom slučaju moja je preporuka da učite, pa taman i da Vam se ne isplati, najbolja investicija je ulaganje u sebe. Molim Vas da u komentarima napišete jutjub kanale kojima Vi verujete, gde ste nešto naućili, rado ću pogledati i ja Vaše preporuke, a ya dobar početak, obiđite ovu trojcu, možda Vam se isplati, nikad se ne zna, igrajte loto....

p.s. Unapred hvala na komentarima....

4
$ 0.00
Avatar for lukalaban1981
3 years ago

Comments

Ima odličnih jutjubera. Svaka sfera ima svog favorita. Od sportskih ytub kanala pratim Fudbal star tv, od smešnih Games of Kafe Zale, i malo ozbiljniji kanali su mi Ozbiljne teme i Niški profa.

$ 0.00
3 years ago

Kafe Zale, znam sta pricas i ja sam to gledao :D

$ 0.00
3 years ago

Ja pratim samo medija mrezu, i ne mogu da se setim ima li jos nekih, a mislim da pratim i onu luna lu jer je sve kod nje smesno,

$ 0.00
3 years ago

Ima sjajnih jutjubera, moj predlog su ovi, zaista moze nesto da se nauci, a mozda cak i da se zaradi, u svakom slucaju, hvala na komentaru, a ja cu svakako potraziti medija mrezu, da budem iskren, prvi put cujem za to :D

$ 0.00
3 years ago