merhaba arkadaşlar

1 32
Avatar for denemetion
4 years ago

Read cash ile ilk kez tanışmam

ilk başta öğrenmeye çalıştığım bir site diyebilirim. Üye olduktan yaklaşık 2 hafta sonrasında ne yazmam gerektiğine karar verdim ve başlıyorum.

Benim adım Emre ve umarım türkçe yayınlarıma sizlerden destek alabilirim.

Web programcısıyım ve seo üzerine çalışmalarım oldu. aynı zamanda inşaat mühendisiyim.

Neler yazmam gerektiğini şuan için bilmiyorum

Ama eminim bu sitede güzel kazanç sağlayan arkadaşlar vardır. Türkçe içerik yazmak ne kadar mantıklı bilmiyorum ama şansımı denemeye çalışacağım.

Read cash'in en sevdiğim yanı editörü güzel ve kullanışlı.

Bu benim sizlerle ilk tanışma yazım. Başarı sağlayana kadar yazmayı düşünüyorum.

Yalnız olmadığımı bilmek güzel olurdu. O yüden sizlerden bir merhaba alabilirsem kendimi şanslı hissedeceğim. Şimdilik görüşmek üzere hoşça kalın.

2
$ 0.00
Avatar for denemetion
4 years ago

Comments

Hoş geldin.

$ 0.00
4 years ago