U Crnoj Gori na pomolu promjene...

13 13
Avatar for babodragic73
3 years ago

Na 64% obrađenog uzorka glasačkog materijala, koalicija predvođena Demokratskom partijom socijalista je osvojila 34,4% glasova, dok je opoziciona koalicija predvođena Demokratskim frontom osvojila 33, 3% glasova. Koalicija Alekse Bečića osvojila je, prema trenutnim podacima iz obrađenog materijala, 12,5%, a koalicija Crno na bijelo na čijem je čelu Dritan Abazović osvojila je 5,2%.

Bošnjačka stranka je osvojila 4,3%, dok su ostale stranke na ivici cenzusa.

3
$ 0.00

Comments

nije dobro, totalno podeljeno drustvo, na zalost

$ 0.00
3 years ago

E ne mora vladati 30 godina!

$ 0.00
3 years ago

ma briga me koliko ce da vlada i ko ce da vlada, nervira me sto se drustvo sve vise rascepljuje, bilo da pobedi ili padne s vlasti ostaje gorak ukus na obe strane a to nije dobro

$ 0.00
3 years ago

To si u pravu ali i briga me.Ne možemo žmureti.Moj sin sa fakultetom i sto zanata nije mogao da se zaposli u svom rodnom gradu jer nije član vladajuće stranke.Ne može to više da se podnese.

$ 0.00
3 years ago

znam, mnogo toga ruznog se desava i to me uzasava, kada su kod nas smenili milosevica, novokomponovani su u skolama na 1 radno mesto primali po 5 i vise ljudi po fazonu evo ti 10-20% norme, za 2000 maraka pa polako vremenom cemo ti povecavati, bitno je samo da upadnes

$ 0.00
3 years ago

Pa to se i sada dešava.Moja koleginica radila 3 godine,engleski predavala,odličan radnik ostala bez posla jer su morali drugog da prime.Obrazloženje mora se politički.

$ 0.00
3 years ago

znam, jedno kratko vreme kod mene je u kolaicionoj vlasti na gradkom nivou bio i lik koji je po struci zanatlija za uvodjenje centralnog grejanja, bukvalno lik koji je glasove dobijao iz sprdnje, medjutim ta sprdnja dovede ga i u gradsku skupstinu gde se pridruzio koalicionoj vecini, nedugo zatim njegovu suprugu su postavili za direktora apotekarske ustanove, i kada su ga pitali po kom osnovu ona uopste moze da bude direktor jedne takve ustanove, a on mrtav lada odgovara pa po koalicionom sporazumu, a to sto je zena sa jedva zavrsenom osmogodisnjom skolom to nema veze, na srecu nisam morao da prolazim kroz taj paako sto se moje karijere tice, ali supruga je zestoko bila sikanirana dok se jednog dana nisam pojavio u svoj svojoj velicini i lepo im reako da sjasu ili cu da svima redom iscupam jetru kroz oko, inace sam gradsko dete sto bi rekli i imam reputaciju da me ne treba dirati, a manje vise su svi bili tu oko moje generacijetako da je od tad bila mirna, a i za decu smo uspeli da izguramo da su svoji ljudi bez politike i mnogo sam srecan zbog toga

$ 0.00
3 years ago

Svaka čast!

$ 0.00
3 years ago

Moj suprug ostao bez posla,Sin otišao u Beograd i hvala dragom Bogu posle nekoliko godina mučenja kod naših privatnika,radi u normalnoj nemačkoj firmi.Moj direktor nije imao fakultet,Direktor Doma kulture završio poljoprivrednu školu.Ma strašno.Ali ja se više i ne nerviram...ćuti i trpi.

$ 0.00
3 years ago

znam nista nije bolje ni ovde bilo, sad mi se cini da je kolko tolko normalnije znam mogo dece koja dobijaju posao u struci u realnom sektoru samo na osnovu konkursa, doduse stare partijske tvrdjave poput opstine i jednim delom komunalnih firmi i dalje idu istom linijom

$ 0.00
3 years ago