Čokolada "Runolist"

2 45
Avatar for babodragic73
3 years ago

U vrijeme bivše države svi su voljeli ovu čokoladu. Po okusu nadmašuje i daleko poznatije brandove poput "Milka"čokolade, te još finije "Toblerone".

Bit će skoro 30 godina da je "Kraš" povukao "Runolist" iz prodaje. No, evo, nakon tih 30 godina, jučer sam u Lidlu iskoristio priliku u tijeku trajanja retro tjedna i kupio ih čak 6!

Okus me odmah vratio u djetinjstvo, nevjerojatna je to čokolada, nikad više takav okus! Uvijek se pitam, zašto je ne vrate u prodaju, nego puste samo jednom godišnje...

Još su mi preostale 3 čokolade, 2 smo pojeli ja i supruga, jednu sam dao majci...a rastanak od posljednje koju budem otvorio bit će spor, težak i bolan...pa to je jedini artikl koji sam kao dječak doslovno ukrao dva puta sa polica trgovina...jednom me teta prodavačica ulovila, drugi put nije...

Jedan je "Runolist"!

2
$ 0.00

Comments

e vidis ja sam najvise voleo trijumf cokoladice is te edicije, imale su mi nekkao specifican ukus koji do dana danasnjeg nisam uspeo da pronadjem u nekoj drugoj cokoladi

$ 0.00
3 years ago

Triumph je također bio odličan. Negdje sam pročitao da Kraš ne može proizvesti kvalitetnije čokolade zbog teško dostupnog nsjboljeg kakaovca, nažalost monopol na takav imaju bogatije tvrtke...

$ 0.00
3 years ago