Online danışmanlık eğitim ve ISO Eğitimleri / ADL Destek

0 10
Avatar for atakanokumus
1 year ago

ISO Kalite Dokümanları ve Online Sertifikalı ISO Eğitimleri ISO kalite dokümantasyon örnekleri PDF olmayan indirip düzenlenebilir (.docx ve .xlsx uzantılı dokümanlar) hazır entegre yönetim sistemi dokümanları ve sertifikalı online ISO kalite eğitim ve kursları...

ADL Destek web sitesi; bir kalite yönetim sistemini uygulamak isteyen herkesin ciddi anlamda zaman kazanması, sistemin mantıksal bütünlüğünü kolayca anlayabilmesini hedeflemektedir.

Kesintisiz, net ve açık yanıtlar alabileceğiniz online iletişim kanalları üzerinden bir yönüyle uygulama eğitiminde ciddi bir gelişim sağlanmaktadır. Online danışmanlık hizmeti ile herkes yönetim sistemini öğrenerek uygulayabilmektedir.

Yayın hayatına başladığı 2020 Haziran ayından bugüne ADL Destek web sitesi üzerinden online eğitim ve destek hizmeti almış olan tüm kurumsal ve bireysel üyeler içerisinde amaçlanan çıktılara erişemeyen üyemiz bulunmamaktadır.

Online Yönetim Sistemi Yazılımı

Hazırlıkları devam etmekte olan web tabanlı kalite yönetim sistemi yazılımı tamamlandığında, teknolojik desteğin tam verildiği ve beklentilerin üzerinde olacak şekilde yönetim sistemlerinin uygulanması, öğrenilmesi ve takibini kolaylaştırmak en güncel hedefimizdir.

Online danışmanlık eğitim ve ISO Eğitimlerin için https://www.adldestek.com/ adresinden yararlanabilirsiniz.

 

1
$ 0.00

Comments